1

حضور دومین گروه تلویزیونی ترکیه در خراسان رضوی

 

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: دومین گروه از تلویزیون ترکیه برای معرفی جاذبه های گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی استان در خراسان رضوی حضور پیدا کرد.

مکرمی فر با اعلام این خبر افزود: درراستای جذب گردشگر خارجی از کشور ترکیه اقدامات تبلیغاتی و رسانه ای از سال گذشته آغازشده است که از ابتدای این هفته گزارشگران شبکه 7 تلویزیون ترکیه، تهیه گزارش از خراسان رضوی را از مشهد اغاز کردند.

وی ادامه داد: درمعرفی ظرفیت های گردشگری تلاش شده است که در کنار ظرفیت های بی نظیر زیارت حرم مطهر رضوی، جاذبه های گردشگری شهرستان های خراسان رضوی نیز معرفی شود تا ضمن افزایش ماندگاری مسافران، حضور گردشگران موجب رونق اقتصادی شهرهای استان نیز باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با قدر دانی از زحمات نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق  گفت: وزارت امور خارجه همکاری و تلاش زیادی برای حضور رسانه های  ترکیه در مشهد داشته است که به مرور موجب جذب گردشگر خارجی خواهد شد.

وی ادامه داد: با همراهی و همکاری غلامعباس ارباب خالص مشاور وزیر و رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور و همکاران وزارت خارجه برای جذب گردشگر خارجی از بازار های هدف تمرکز کرده و با هم افزایی تلاش می کنیم برای جب گردشگر اثر بخشی بیشتری داشته باشیم.