1

بهره برداری 600 متر دیگر از خیابان شارستان تا پایان سال جاری

در این دوره جدید مدیریت شهری توانسته ایم 5 هکتار یعنی معادل 23 سال گذشته، فضای سبز به منطقه ثامن اضافه نماییم.شهردار منطقه ثامن مشهد از احداث و بهره برداری 600 متر دیگر از خیابان شارستان، حدفاصل خیابان شیرازی تا تپل محله، تا پایان سال جاری خبر داد.به گزار‌ش صبح امروز مهندس سید مصطفی نعمتی در این دوره از طرح پاسخگویی مستقیم شهرداران مناطق13گانه به تماس های تلفنی شهروندان که ماه دوم هر فصل از سال برگزار می شود، صبح امروز یکشنبه 27مردادماه در مرکز ارتباطات مردمی 137 حضور یافته و در باب ضرورت وجود این مرکز اظهار داشت: شان حضور ما در شهرداری، خدمت به مردم بوده و مردم ارباب رجوع ما هستند، پس وظیفه داریم که موضوعات مرتبط با شهروندان را در اولویت کاری خود قرار دهیم.
وی افزود: همانطور که شهردار مشهد تاکید داشت، هر پیامی که به واسطه 137 از سوی مردم به مدیریت شهری می رسد، در حقیقت همانند دستوری برای انجام دادن یا ندادن یک کار و یا حل یک مسئله است که همکاران من نیز در منطقه ثامن، با بکار بستن همه توان خود، در تلاشند تا در کوتاه ترین زمان بتوانند به درخواست های مردمی 137، پاسخگویی مناسب و ممکن را داشته باشند.
وی خاطرنشان ساخت: این مردم هستند که به ما آبرو و اعتبار و بخشیده و فرصت خدمتگذاری به زائر و مجاور امام رضا(ع) را در شهر مشهد برایمان فراهم ساخته اند.
نعمتی در مورد مهمترین پروژه های در دست اجرای شهرداری این منطقه نیز گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، با تغییر نگاه، سعی شده است تامین زیرساخت های توسعه را در اولویت قرار دهیم که از آن جمله می توان به اجرای فضای سبز، ره باغ ها، خیابان های اصلی و معابر دسترسی حرم مطهر اشاره کرد.
وی افزود: بزرگترین پروژه در حال اجرای منطقه در این حوزه، احداث خیابان شارستان رضوی در قطاع دو، حد فاصل خیابان شیرازی تا طبرسی، به عرض 55 و طول یک هزار و 50 متر است که 250 متر از آن دو هفته قبل بازگشایی و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
شهردار منطقه ثامن مشهد اظهار داشت: امیدواریم تا پایان سال جاری نیز، ادامه این خیابان در حدفاصل خیابان شیرازی تا تپل محله به طول 600 متر، تکمیل و به بهره برداری برسد تا ارتباط خیابان کاشانی با شیرازی برقرار شود. بولوار رضوان نیز حدود دو ماه است که بازگشایی شده و ارتباط بین خیابان کاشانی و تپل محله را برقرار ساخته است، همچنین در این دوره جدید مدیریت شهری توانسته ایم 5 هکتار یعنی معادل 23 سال گذشته، فضای سبز به منطقه ثامن اضافه نماییم.
‘روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن’