1

کشف انواع کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد

 

به گزارش صبح امروز  سردار “ماشاالله جان نثار” فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت : در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان در هفته گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در پست کنترل و مراقبت مرزی هنگ مرزی تایباد کشف کنند. 

وی با اشاره به جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا در راستای تحقق شعار سال ((رونق تولید)) ، خاطر نشان کرد : ارزش این کالاها بر اساس برآورد کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است و در این رابطه چندین متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.  

فرمانده مرزبانی استان اقلام قاچاق مکشوفه را اینگونه برشمرد: برنج، روغن، رب، سیگار،  سم شیمیایی، پنل ضبط صوت، الماسه، پماد دارویی و … اقلام قاچاقی بوده‌اند که توسط مرزبانان خراسان رضوی کشف شده‌اند. 

سردار “جان نثار” در پایان یادآور شد : مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و جلوگیری از قاچاق این حجم از کالاها نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزی مرزبانان غیور و انقلابی در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا بوده و امید است روز به روز شاهد پیشبرد این امر باشیم.