1

کشف انواع کالاهای قاچاق در هنگ مرزی تایباد

  1. فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از یکمیلیارد ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد طی4 روز گذشته خبر داد.

    به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني فرماندهي مرزباني استانخراسان رضوي ، سردارماشاالله جان نثارفرمانده مرزبانی استانخراسان رضوی در تشریح این خبر بیان داشت : در راستای اجرایطرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیداتداخلی، مرزبانان این استان در 4 روز گذشته با اقدامات اطلاعاتی وعملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در پستکنترل و مراقبت مرزی هنگ مرزی تایباد کشف کنند.

    وی با اشاره به جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا در راستای تحقق شعارسال ((رونق تولید)) ، خاطر نشان کرد : ارزش این کالاها بر اساسبرآورد کارشناسان 1 میلیارد و 276 میلیون و 300 هزار ریال اعلامشده است و در این رابطه چندین متهم دستگیر و بعد از تشکیلپرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

    سردارجان نثاردر یادآور شد : مرزبانان با عزمی راسخ با افرادسودجو و فرصت طلب برخورد خواهند کرد و جلوگیری از قاچاق اینحجم از کالاها نشانگر تلاش و زحمات شبانه روزی مرزبانان غیور وانقلابی در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا بوده و امید است روز بهروز شاهد پیشبرد این امر باشیم.