1

دو خراسانی در تیم ملی والیبال جوانان

سرمربی تیم ملی جوانان 2بازیکن خوشنام والیبال خراسانرضوی را به تیم ملی دعوت کرد.

مدیر عامل تیم والیبال پیام خراسان رضوی با بیان این مطلبگفت: محمدرضا بیک بازیکن باشگاه آکادمی پیکان مشهد و امیر حسین ناوی والیبالیست تیم والیبال پیام خراسان، جوانمستعد این تیم که در مسابقات جوانان در لیگ برتر 97 در دوربرگشت درخشش خوبی را داشت با نظر بهروز عطایی سرمربیتیم ملی جوانان به تیم ملی جوانان دعوت شد.  

علی شیخ الاسلامی افزود: پدر این بازیکن محمد ناوی ازپیشکسوتان خوشنام والیبال خراسان نیز است.  

وی در ادامه درباره وضعیت والیبال پیام خراسان گفت: سال 97 نشانه‌های خوبی از استعدادیابی، رونق و توسعه والیبالخراسان رضوی با درخشش تیم والیبال پیام خراسان در استانرغم زده شد با درخشش تیم والیبال پیام خراسان تماشاچیان وعلاقه مندان به والیبال را شادمان و سالن پیر مهران را مملو ازجمعیت کردیم که امیدواریم این روند همچنان تداوم داشته باشدو با حمایت‌های شورای شهر و شهرداری بتوانیم در کورسقهرمانی همچنان سرآمد باشیم.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته تیم والیبال خراسان رضوی باتلاش و زحمات سرمربی تیم جبار قوچان نژاد توانست عنوانسومی لیگ برتر را کسب کند و این در حالی است که هیاتوالیبال استان همچنان با ضعف مدیریتی و سرپرستی ادارهمی‌شود و تا زمانی که رئیس هیات مشخص نشود برنامه ریزیبلند مدت غیرممکن خواهد بود. والیبال خراسان رضوی همچنانکج دار و مریض به راه خود ادامه خواهد داد و این به ضرروالیبال استان است.

توقعات از تیم پیام  

مدیرعامل باشگاه پیام خراسان درباره وضعیت این تیم گفت: نمایندگی شایسته والیبال خراسان رضوی هدف ابتدایی تیم بودو با وجود اینکه در آخرین روزها توانستیم به لیگ برتر والیبالراه پیدا کنیم، امروز با توقعات بسیار از پیام خراسان مواجهشده‌ایم.  

علی شیخ الاسلامی سطح لیگ برتر والیبال را جهانی توصیف وبیان کرد: با وجود بازیکنان بسیار خوبی که در تیم‌هایباشگاهی لیگ برتر ایران حضور دارند امروز برخی از هوادارانانتظار صدرنشینی را از تیم پیام خراسان دارند.  

وی ادامه داد: با وجود کمک‌های شهرداری مشهد در فصلجاری، این باشگاه با محدودیت‌های مالی مواجه بود، اماتوانستیم به لطف آن نهاد هوادارن شایسته و کادر فنی خوب کهقوچان نژاد در راس آن قرار دارد نتیجه خوبی در دور مقدماتیلیگ برتر بدست آوریم.  

پیام خراسان تماشاگرپسند

مدیرعامل باشگاه پیام خراسان همچنین گفت: این تیم با وجودهواداران جزو تیم‌های پرتماشاگر لیگ برتر شناخته می‌شود.  

وی افزود: سیدمحمد موسوی، سعید مصطفی وند، مجتبیببرخان، علیرضا عبدی، شهروز همایونفر، سحاب دلقندی، علیسجادی، امیرحسین ناوی، سجاد سربرقی، ستار صولانی،رشید یوسفی، بهزاد حیدری شاهی، سپهر دلقندی، امین علوی،عرفان علی نژاد، مجتبی یوسفی، رشید یوسفی، امیر راشینی ومهدی کریمی  با هدایت جبار قوچان نژاد سرمربی تیم والیبالپیام خراسان در حالی که در دقیقه 90 ترکیب و شیرازه تیموالیبال پیام خراسان رضوی را تشکیل دادند افتخار بزرگیبرای استان خلق کردند.  

وی یادآور شد: عنوان سومی تیم‌های ابومسلم مشهد و ثامنالحجج(ع) خراسان به ترتیب در سال‌های 79 و 94 بهترین نتایجنمایندگان خراسان در تاریخ لیگ برتر بوده است.

مجید خروشی