1

بايد به ورزش نگاهي ورزشکاري و ورزش دوستي داشت

رئيس هئيت ژيمناستيک مشهد از توجه بيشتر به نيروي انساني و استفاده از توان حداکثري مربيان و تجربه پيشکسوتان را دردستور کار با توجه به چشم انداز آينده قرار خواهيم داد.

به گزارش خبرگزاري آريا، احمد ذوقي، رئيس هيئت ژيمناستيک شهرستان مشهد اظهار کرد: تمام سعي و تلاش هئيت بر توسعه ورزش ژيمناستيک در استان خراسان رضوي بوده است.

وي با بيان اينکه پيشرفت اين ورزش در استان هم توسعه انساني و هم مکاني مورد نظر است، ادامه داد: در حوزه توسعه مکاني سالن شمس حجتي را تکميل کرده و نواقص آن را برطرف کرديم همچنين چون بيشتر ورزشکارا اين رشته نونهالان و نوجوانان هستند فضاي انتظار را براي خانوادهها ايجاد کرديم تا ارتباط معنوي با فرزندان خود داشته باشند.

ذوقي با تاکيد بر اينکه همه باشگاهها تحت نظارت هيئت بودهاند، گفت: افتتاح هرگونه سالن و يا باشگاه در سطح مشهدبا نظارت و مجوز کارشناسان ما انجام خواهد پذيرفت.

رئيس هئيت ژيمناستيک مشهد تصريح کرد: يکي از اقدامات خوب در سال 97 برگزاري مسابقات ژيميناستيک باشگاههاي مشهد در همه رشتهها بود که در سطح کيفي خوبي برگزار شد. اين مسابقات هم در تک حرکت و هم به صورت برنامهاي اجرا شد.

وي با اشاره به مسابقات باشگاهها ابراز کرد: برگزاري اين مسابقات باعث تعداد ژيمناستيک کاران دختر و پسر شد که اين رويداد به توسعه و قهرمان پروري اين رشته ورزشي بهتر کمک ميکند.

ذوقي با تاکيد بر اينکه نيروي انساني براي ما از اهميت ويژهاي برخوردار است، ادامه داد: دورههاي آموزشي مختلفي براي مربيان‌ برگزار کردهايم لذا همه آنان سطح بندي شده و مربيان نمونه تشويق شدند.

رئيس هئيت ژيمناستيک مشهد با تاکيد براينکه دستمزد همه افراد به موقع و برابر با فدارسيون پرداخت ميشود، ابراز کرد:در حوزه توسعه فضاي ورزشي، به دنبال ايجاد فضاي ورزشي در مناطق حاشيه شهر هستيم و سعي بر ارتقايي اين رشته ورزشي و احيا آن در حاشيه شهر خواهيم بود.

وي تصريح کرد: هماهنگي و وصل شدن خيران ورزشي براي ساخت و ساز و تعمير سالن شمس حجتي از ديگر اقدامات هئيت ژيمناستيک مشهد بود، اين اقدامات بايد در سطح استان انجام شود

ذوقي با اشاره به ارتباط با ديگر سازمانها همچون آستان قدس رضوي، سپاه و ارتش گفت: برگزاري همايشهاي علمي با حضور اساتيد، مربيان و نخبگان ورزشي از ديگر برنامههاي هئيت در مشهد بوده که هم در سطح تئوري و عملي برگزار شده است.

رئيس هئيت ژيمناستيک خراسان رضوي تشريح کرد: اقدامات خوبي براي تجليل از پيشکسوتان و قهرمانان ورزشي انجام شده است

وي با تاکيد بر اينکه برگزاري همايش علمي و مسابقات تک حرکت و برنامهاي از جمله اقدامات فاخر سال 97 است، اظهار کرد: پرداخت به موقع دستمزدها با توجه به استانداردهاي فدارسيون نيز اثر خوبي روي مديران گذاشته است.

ذوقي با بيان اينکه هنوز تاريخ دقيق برگزاري مجمع هئيت مشخص نيست، ابراز کرد: احتمالا برگزاري مجمع به بعد از تعطيلات نوروزي موکول خواهد شد. با توجه به ظرفيت و پتانسيل خوب استان خراسان رضوي در زمينه ژيمناستيک، اميدواريم فردي اصلح به عنوان رئيس هئيت انتخاب شود.

رئيس هئيت ژيمناستيک مشهد در پاسخ به اين سوال که به عنوان کانديداي رياست هيات چه برنامهاي براي چهار سال آينده داريد، ادامه داد: نيروي انساني مهمترين منبع ما ميباشد و خواهد بود لذا برنامههاي خوبي براي آنان خواهيم داشت، اتخاذ تصميمات مشارکتي با مجموعه پيشکسوتان متخصصين و قهرماني از ديگر برنامههاي بنده در صورت انتخاب شدن به عنوان رئيس هئيت خواهد بود تمامي تاکيد کادر فني را بر قهرمان پروري در اين رشته ورزشي و ايجاد زير ساخت متناسب براي اين رشته در نظر خواهيم داشت.

وي تاکيد کرد: فارق از جناحهاي سياسي بايد به ورزش نگاهي ورزشکاري و ورزش دوستي داشت و تربيت ورزشکار را در اولويت قرار دهيم.

ذوقي با بيان اينکه استفاده از مشارکت اوليا بايد در دستور کار قرار گيرد، اظهار کرد: اگر مشارکت اوليا را جذب کنيم طبيعتا روح جمعي آنان هم به رشد ورزش و هم در مباحث مالي کمک فراواني خواهد کرد

رئيس هئيت ژيمناستيک شهرستان مشهد با اشاره به بخش هاي محتوايي، افزود: تربيت نيروهاي آگاه و عالم به کار، برگزاري دورهاي آموزشي بيشتر براي مربيان و ورزشکاران و خانواده هاي آنان از جمله ديگر اقدامات خواهد بود.

وي ادامه داد: استفاده از دستگاهها و سازمانهاي ديگر،استمرار و توسعه نشستها و همايشهاي علمي در بعد خارجي، توجه ويژه به شهرستانها در بعد ورزش و… از ديگر اقدامات بنده در صورت انتخاب شدن خواهد بود.