1

بهره برداری از سالن ورزشی در حاشیه شهر

استاندار خراسان رضوی امروز نیز سری به مناطق حاشیه ای شهر مشهد زد و در این بازدید از تعدادی از پروژه های در دست اجرای راه و شهرسازی استان در این مناطق بازدید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی ؛علی رضا رشیدیان طی این بازدید که به روال هر هفته انجام شد از مراحل اجرای مرکز جامع سلامت شماره 3 در محدوده شهرک شهید مطهری که پیشرفت فیزیکی  حدود 85 درصدی دارد ، دیدن کرد و برخی مباحث را پیرامون ارتقا سطح خدمات دهی به مردم منطقه و تسریع در اجرای پروژه و بهره برداری آن در هفته دولت متذکر شد.
وی همچنین از یک سالن ورزشی در حاشیه شهر محله “بحرآباد” با سه هزار متر مربع دیدن کرد که در هفته دولت بهره برداری خواهد شد.
دو پروژه احداث مدرسه 9 کلاسه ابرار یک و دو و نیز دبستان 12 کلاسه وسرایداری و هشت جشمه بهداشتی هم در محله قاِئم (عج) هم از دیگر پروژه های در دست اجرای حاشیه شهر بود که استاندار خراسان رضوی امروز از روند تکمیل و انجام مراحل نهایی این طرح دیدن کرد.
وی بر راه اندازی این پروژه ها که در مراحل نازک کاری و پایانی کار است تا مهرماه تاکید کرد تا دانش آموزان این مناطق در شروع سال جدید تحصیلی در این مدارس تحصیل کنند.
استاندار خراسان رضوی در این بازدید با تاکید بر نقش و حضور دستگاه ها و بخش های مختلف در حاشیه شهر، ارتقا و بهبود سطح خدمات دهی به مردم این مناطق و اصلاح شرایط این مناطق با وجود همه کمبودهای مالی و منابع گفت : این مردم شایسته دریافت خدمات مطلوب هستند و باید همه بخش ها اعم از دولتی ، عمومی و نهادها و خیرین به این حوزه ورود گسترده تری یابند.
وی  در جریان این بازدید بر ضرورت اقدام و پیگیری موضوع مشکل آسفالت کوچه های ،بحث  اصلاح کانال های فاضلاب ، انشعاب آب ، پایان کار ساختمان و مباحث ایمنی ساختمان پروژه های مربوطه تاکید کرد و مقرر شد بخشی از آنها توسط سرپرست فرمانداری مشهد پیگیری شده و قسمتی هم در جلسه ای با حضور طرف های خصوصی ، دولتی و عمومی در اجرای این طرح ها دنبال شود و تعیین تکلیف گردد.

انتهای خبر/