1

نامش در تاريخ ايران عزيز خواهد ماند

وزیر امور خارجه در سفری یک روزه وارد مشهد الرضا (ع) شد.

محمدجواد ظریف در بدو ورود به مشهد مورد استقبال استاندار خراسان رضوی قرار گرفت و در محل پاویون فرودگاه زمانی را به گفت و گو پیرامون مسائل روز پرداختند.

وی به منظور زیارت بارگاه منور رضوی به مشهد سفر کرده است و ضمن دیدار با علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی با تقی زاده خامسی شهردار مشهد هم دیداری کوتاه داشت.

شهردار مشهد از دیدار و گفت‌وگو با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان خبر داد.

قاسم تقی‌زاده خامسی در صفحه منسوب به خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:«امروز و پس از مدت‌ها آقای محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه را ملاقات كردم، ايشان برای هديه‌دادن دو نسخه خطی ارزشمند قرآن كريم مربوط به قرن هشتم و يازدهم، به موزه آستان قدس رضوی، به دستور رئيس‌جمهور به مشهد مشرف شده بود.

 

وی ادامه داد:«ابتدا كمی خاطرات دوره دانشجويی قبل از انقلاب را در آمريكا مرور كرديم، دوره‌ای كه هر دو حدود بيست و چند ساله بوديم و سپس گزارشی از طرح پيرامونی حرم مطهر رضوی تقدیم کردم و از آقای روحانی برای صدور دستور كمک به طرح تشكر كردم».

تقی‌زاده خامسی افزود:«هم‌چنين از ايشان درخواست كردم از وزرات خارجه بخواهد در بخش آموزش استانداردسازی پذيرايی از ميهمانان خارجی به ما كمک كند، او هم‌چنان يک دولت‌مرد محبوب است و نامش در تاريخ ايران عزيز خواهد ماند».

انتهای خبر/