1

مسابقات قهرمانی جام آزادگان طرقبه و شاندیز منتخبین خود را شناخت

مسابقات قهرمانی باشگاه‌های شهرستان طرقبه و شاندیز جام آزادگان نکوداشت پیشکسوتان این شهرستان جمعه گذشته در مجموعه ورزشی جام‌جم شاندیز برگزار و تیم اورال 3 توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

به گزارش خبرنگار ما این مسابقات با حضور 125 ورزشکار در 3رشته پرورش اندام و بدنسازی، بادی کلاسیک و فیزیک در رده‌های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان طرقبه و شاندیز با اشاره به حضور تیم‌های نشاط شاندیز، عرفان، اوتانا، دانش ورزش، ساقی، اورال 3 و یک تیم مهمان از مشهد گفت: مسابقات قهرمانی باشگاه‌های طرقبه و شاندیز با استقبال خوب ورزشکاران این شهرستان روبرو شد که آمار فروش بلیط این مسابقات گواهی بر این مدعاست.

امیرحسین اخوان افزود: این مسابقات با حضور حسینی فرماندار شاندیز، سعیدی رئیس اداره ورزش و جوانان، مهدی بکائیان و کرباسچیان رئیس و دبیر هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان، جمع کثیری از ورزشکاران و پیشکسوتان خراسان رضوی با هدف ایجاد روحیه شادابی، نشاط و آمادگی ورزشکاران جهت شرکت در مسابقات استان برگزار شد.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام طرقبه و شاندیز درباره نتایج به دست آمده گفت: در رشته پرورش اندام و بدنسازی باشگاه اورال 3 به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های دانش ورزش و اوتانا به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. در رشته بادی کلاسیک اورال 3 قهرمان و تیم‌های دانش ورزش و اوتانا رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند و در رشته فیزیک نیز اوتانا به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های اورال 3 و دانش ورزش رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این مسابقات از پیشکسوتان رضا روزبهانی، مهدی جعفری، ناصر احمدی، نعمت جوانبخت، محمد دادمحمدی،حسین جاودانی و برخی از ورزشکاران آزاده و ایثارگر با اهدای هدایایی تقدیر شد.

در حاشیه

آنچه در میان این مسابقات به چشم آمد از بلیط فروشی 10 هزار تومانی به علاقه‌مندان و دوست‌داران رشته ورزشی بدنسازی و پرورش اندام تا دریافت مبلغ 70 هزار تومان از ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات بود که سبب انصراف ورزشکاران شاندیز شد.

در همین رابطه یکی از مدیران باشگاه‌های شاندیز به خبرنگار ما گفت: تصور من حمایت از ورزشکاران و دوستاران به ورزش است، اگر قرار باشد ورزشکاران هزینه کنند تا فقط یک حکم دریافت کنند، چه سودی برای یک ورزشکار دارد. آیا با این احکام می‌توانند زندگی خود را اداره کنند؟ و آیا اعتبار این احکام می‌تواند در شرایطی کمکی برای ورزشکاران شهرستانی باشد؟ اغلب این ورزشکاران جوانانی هستند که چندین مسابقه شرکت کردند و عناوین مناسبی کسب کردند. آیا مدیران هیئت‌های ورزشی می‌توانند با این احکامی که به ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات توزیع می‌کنند، در مزایای استفاده از ورزشکاران قهرمان در کسر خدمت سربازی و یا محل خدمت این عزیزان ما را یاری کنند؟

چرانی ادامه داد: برای حضور ورزشکاران در مسابقات مبلغ 70 هزار تومان درخواست شده است که اغلب ورزشکاران شهرستانی جوانان علاقه‌مند هستند و سرآمد سایر ورزشکاران اما توانایی پرداخت وجوه را ندارند. به همین خاطر از حضور در این مسابقات انصراف دادند و فقط یک ورزشکار از شاندیز در این مسابقات توانست شرکت کند.

وی ادامه داد: گمان می‌کردم که مدیران هیئت‌های ورزشی در شهرستان با جذب حامیان مالی تصمیم دارند که از ورزشکاران و علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی حمایت کنند و آنان را زیر بال و پر بگیرند.

انتهای خبر/