1

 غلامپور: در استانم به خوبی از من حمایت شد

پیش از ظهر امروز مراسم تقدیر و بدرقه سینا غلام‌پور شناگر ملی پوش خراسان رضوی اعزامی به جاکارتا در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

سینا غلام‌پور شناگر خراسان رضوی باحضور در اداره کل ورزش وجوانان استان با مدیر کل ورزش وجوانان خراسان رضوی و رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان دیدار و گفت‌وگو داشت.

کوروش صبوریان در راستای ایجاد انگیزه و حمایت از ورزشکاران ملی پوش، پیش از اعزام سیناغلام‌پور به اردوی آمادگی تیم ملی که از بعد از ظهر امروز در تهران آغاز می‌شود از وی با اهدای هدیه‌ای تجلیل و قدردانی کرد.

سینا غلامپور در خصوص مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: مسابقات شنا به میزبانی کرمان برگزار شد که در رشته‌های ۵۰ و ۱۰۰متر کرال سینه و ۵۰ متر پروانه شرکت کردم و در ماده چهار در ۱۰۰ تیمی مقام اول را کسب کردیم .

وی همچنین افزود: در رشته ۵۰ و ۱۰۰متر کرال سینه و ۴ در صد آزاد تیمی در آسیا شرکت می‌کنم از امروز تا ۲۲ مرداد در تهران تمرین می‌کنیم و ۶ روز پیش از آغاز مسابقات برای تمرین و قرار گرفتن در شرایط جوی اندونزی به این کشور اعزام می‌شویم.

ملی پوش خراسانی  شنا کشور تصریح کرد: رکوردها در آسیا بسیار خوب است و رقابت بالایی بین شناگران وجود دارد من انتظار دارم حداقل در فینال این مسابقات حضور پیدا کنم و بعد از مسابقات جاکارتا به روسیه می‌رویم.

غلام‌پور درباره حمایت مسئولان ورزشی استان بیان کرد: در استان با وجود آقایان صبوریان و مشتاق همیشه حمایت و پشتیبانی وجود دارد، در کشور ماقریب به  ۳ هزار استخر وجود دارد اما در اختیار فدراسیون وهیئت‌ها نیست در کل کشور حدود ۱۰ استخر در اختیار استان‌ها است خوشبختانه خراسان رضوی جزو معدود استان‌هایی است که دو استخر در اختیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در نیشابور بیشتر در استخرهای آموزش پرورش و خصوصی تمرین می‌کنیم لازمه با توجه به اینکه نیشابور یکی از قطب‌های شنای کشور است حداقل یک استخر استاندارد ۵۰ متر داشته باشد چراکه شناگران خوبی در این شهرستان وجود دارد.

شناگر خراسان رضوی عنوان کرد: مشکل سخت افزاری مربوط به کل کشور و تنها به یک استان مربوط نمی‌شود خوشبختانه در جریان قرار گرفتیم وزیر ورزش و جوانان کشور تدابیر خوبی را اندیشیدند که به صورت توافقی حداقل یک استخر را درا ختیار استان‌ها قرار دهند ما با داشتن سخت افزار می توانیم سطح شنای کشور را ارتقا دهیم.

انتهای خبر/