1

حاشیه یقه خداداد را رها نمی‌کند

مربی مشهدی تیم سپیدرود از بازی دوم درگیر حواشی شد

بازیکن سابق تیم ملی که همیشه و در زمان های مختلف نشان داده دور از حاشیه نیست و امسال با اتفاقات زیاد سرمربی تیم فوتبال سپیدرود شد، در دومین بازی از هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه سنگین 6 بر 1 شکست خورد.

همین بازی شروعی بود برای درگیری با هواداران تیم سپیدرود رشت که از میانه بازی شروع شد. خداداد که در دوران بازی بازیکن محبوبی محسوب می‌شد در خصوص اتفاقات بازی با سپاهان گفت: من پاسخ عده‌ای را دادم که در ورزشگاه به من توهین کردند و اگر باز هم به من توهین کنند، جواب آنها را خواهم داد.

به گزارش وب سایت نود، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود که شب گذشته مهمان تلفنی برنامه نود بود، در خصوص اتفاقات بازی هفته دوم این تیم برابر سپاهان توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.

احترام به مردم رشت

عده‌ای از مردم در ورزشگاه می‌آیند و شعار می‌دهند و از علی کریمی حمایت می‌کنند یا برای من شعار حیا کن رها کن می‌دهند که البته هیچ اشکالی ندارد، از شخص خاصی حمایت کنند. بنده برای مردم رشت احترام بسیار زیادی قائلم و هرجا که آنها را می‌بینم و احترام می‌گذارند به آنها احترام می‌گذارم. اما همان فردی که می‌گوید خداداد توهین کرده، به آنها باید بگویم که آنها توهین کردند که من پاسخ دادم. به قول آقای قلعه‌نویی هر فردی آستانه تحملی دارد و من هم تا اندازه‌ای صبر و تحمل دارم. اما بنده به آن دسته از کسانی که در استادیوم به بنده و ناموس و خانواده من توهین می‌کنند، من به آنها جواب می‌دهم. هر کسی هم که می‌گوید کار زشتی است، از او می‌خواهم چند دقیقه‌ای یک جا بایستد و به خانواده او توهین کنند تا ببینم می‌تواند تحمل کند یا نه.

مدیران باشگاه به من می‌گویند بمانم یا بروم

وقتی ما تیم را دو هفته قبل از شروع مسابقات تحویل گرفتیم، شما انتظار معجزه از ما دارید؟ می‌گویند بازیکنان ما آماده نیستند، وقتی بازیکن دو سه هفته است که در تمرینات شرکت می‌کند، من چه کار باید بکنم؟ اجازه بدهید چند هفته از شروع مسابقات بگذرد و چند بازی انجام دهیم تا بعداً قضاوت کنید. من به رشت آمدم که کار فوتبالی انجام دهم، نیامده‌ام که به ناموس من توهین کنند. این تیم در هفته‌های اول در فصل گذشته هم بازی‌های خود را واگذار کرد. آیا به مربیان قبلی هم همین‌گونه فحش دادند؟ من اعلام می‌کنم که در ورزشگاه به همان‌هایی جواب دادم که به ناموس من فحش دادند و اگر از این به بعد هم به من توهین کنند به آنها جواب می‌دهم. طرف حساب بنده مسئولان و مدیران باشگاه هستند.

به کسی باج نمی‌دهم، توهین کنند پاسخ می‌دهم

مردم رشت ۵۰ سال است که با این تیم زندگی می‌کنند، من پیرمرد و پیرزن‌هایی را در شهر می‌بینم که به من می‌گویند هوای تیم ما را داشته باش. اما امیدوارم آنهایی که دارند شیطنت می‌کنند و این بازی‌ها را به راه می‌اندازند، خودشان جواب خودشان را بدهند. طرف حساب من مدیران باشگاه هستند و تا زمانی که به نگویند از تیم برو، در این تیم هستم و به کارم ادامه می‌دهم. اگر عده‌ای تصور می‌کنند که با شعار دادن و حیا کن رها کن من میدان را خالی می‌کنم، اصلاً اینطور نیست و من تا زمانی که مدیران از من نخواهند در این تیم به کارم ادامه می‌دهم و کارم را درست انجام می‌دهم. منظورم این است که نه بازیکنی را سفارشی قبول می‌کنم، نه از کسی بیخودی عذرخواهی می‌کنم و هیچ کار غیراصولی. نه روی سکوها با کسی کنار می‌آیم، نه به کسی پول می‌دهم که روی سکوها حمایت شوم و …. اگر عده‌ای روی سکو شعار می‌دهند که من در تیم سپیدرود رشت نباشم، در مورد من آنها تصمیم گیرنده نیستند.

از دقیقه ۱۵ شروع به تشویق علی کریمی کردند که این حق آنهاست که مربی مورد علاقه‌شان را تشویق کنند. بعد از چند دقیقه شعار حیا کن، رها کن را برای من سر دادند که این هم حق آنهاست اما از دقیقه ۳۰ به بعد آنها به خانواده من توهین کردند. آنها حق توهین به خانواده من را ندارند.

مشکلات مدیریتی تیم

زمانی که من با سپیدرود رشت قرارداد امضا کردم و توافق کردم، این تیم یک مالک داشت اما بعد از توافق با آنها یک نفر دیگر هم پیدا شد و ادعای مالکیت کرد. در مورد حسین کعبی هم باید بگویم به لحاظ فنی ایشان را از تیم کنار گذاشتیم و در ایشان در اختیار باشگاه است. اما کسانی که فکر می‌کنند که ما ایشان را به خاطر مسائل غیرفنی و مسائل سکوها از تیم اخراج کردیم، باید بگویم اگر به خاطر سکو می‌خواستم بازیکنی را کنار بگذارم، باید حسین ابراهیمی و محمدرضا مهدوی را هم کنار می‌گذاشتم. محسن ایران‌نژاد خودش خواست از جمع ما جدا شود و طی صحبت‌هایی که با باشگاه انجام داد به این نتیجه رسید که از باشگاه جدا شود.

دنیزلی هم گفت خداداد را نمی‌خواهم

بنده سرمربی تیم هستم و فکر می‌کنم که این از اختیارات من است که به باشگاه بگویم یک بازیکن را نمی‌خواهم. من از لحاظ فنی حسین کعبی را در اختیار باشگاه قرار دادم و دیگر باقی مسائل به عهده باشگاه است که چه تصمیمی در مورد ایشان بگیرد. همانطور که زمانی در تیم پاس تهران، دنیزلی پس از انجام پنج بازی گفت من خداداد را نمی‌خواهم و من را در اختیار باشگاه قرار داد.

انتهای خبر/