1

تا آمدم 6 امتیاز از پدیده کسر شد!

هافبک تیم پدیده با درخشش مقابل سپیدرود به عنوان یکی از بازیکنان برگزیده هفته چهارم به عضویت تیم منتخب هفته ورزش سه درآمد.

سعید صادقی که در دیدار با سپیدرود رشت توانست عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد و برای مهاجمان تیمش 2 ارسال خوب داشته باشد عملکرد خوبش را به حضور یحیی گل‌محمدی در این تیم و شناختی که این سرمربی از او داشته مربوط می‌داند. او در این مورد به ورزش سه می‌گوید: من سال گذشته در زمان حضورم در پیکان شرایط خوبی نداشتم و از این تیم به پدیده آمدم در زمان حضورم در مشهد متاسفانه تیم در شرایط بدی قرار داشت و به خاطر همین کار من دیده نمی‌شد ولی امسال با حضور آقایحیی و شناخت ایشان از زمان حضورم در صبا این موضوع به نفع من شد و با حضورم در زمین با نظر آقایحیی سعی کردم با بازی خوب اعتماد ایشان را به خوبی پاسخ بدهد.

او در ادامه در مورد بازی گفت: بازی مقابل سپیدرود یک دیدار خوب بود و هدف ما فقط کسب سه امتیاز این بازی بود. البته یک بازی سخت را پشت سر گذاشتیم و ما همه همدل شده بودیم که این بازی را با امتیاز به پایان برسانیم. سپیدرود تیم خوبی است ولی ما در این بازی موقعیت‌های بیشتری به نسبت حریف داشتیم، از اینکه موفق شدیم و صدرنشین جدول شدیم خیلی خوشحالیم و امیدوارم که این روند برای پدیده ادامه دار باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به جای ارسال پاس گل ترجیح نمی‌دادی خود آن موقعیت را گل کنی هم می‌گوید: مطمئنا کسی از گلزنی بدش نمی‌آید اما هدف ما موفقیت تیم است و مهم این است که تیم ببرد. من از اینکه در این دو گل نقش داشتم خیلی خوشحالم و به نظرم خیلی فرق نمی‌کند که چه کسی گل بزند یا چه کسی پاس گل بدهد فقط 3 امتیاز بازی و برد تیم مهم است که خدا را شکر ما سه امتیاز این بازی را گرفتیم.

از صادقی می‌پرسیم حالا که خیلی برایش گلزنی مهم نیست آیا به آقای پاس گل شدن در لیگ فکر می‌کند یا نه که او می‌گوید: بله قطعا! البته من به گلزنی هم فکر می‌کنم، اما شرایط در پدیده به نحوی است که بیشتر تیم فقط به هدف کسب بهترین رتبه در فصل هجدهم بازی می‌کنند و هیچ کس در این تیم ادعای برای گلزنی یا کسب عنوان ندارد و فقط همه به فکر نتیجه خوب، 3 امتیاز و برد هستند دیگر مهم نیست که چه کسی چه اتفاقی را در بازی رقم می‌زند. هدف فقط پیروز شدن در هر مسابقه است.

پدیده این روزها در شرایط خوبی به سر می‌برد آن هم در حالی که در طی این چند سال حضورش در لیگ برتر چنین بوده اما در ادامه به دلایلی نتوانسته این نتایج را تکرار کند که از هافبک این تیم در مورد مقایسه این روزها با روزهای تلخ سال گذشته سوال می‌کنیم که او می‌گوید: خدا را شکر امسال باشگاه خیلی پیگیر سروسامان دادن به اوضاع و احوال تیم است تا پدیده فصل خوبی داشته باشد. پس از ورودم به پدیده در نیم فصل دوم این تیم با بدبیاری روبه رو شد و 6 امتیاز از حساب این تیم کسر شد! البته من پس از اضافه شدنم به این تیم بازی‌های خوبی برای این تیم داشتم که شرایط بد باعث شد که بازیم دیده نشود و بدبیاری بیشتر دیده شود. امسال از مدیریت باشگاه، کادرفنی، بازیکنان، تدارکات و حتی کارمندان باشگاه همه پشت هم هستیم و به سوی موفقیت حرکت می‌کنیم تا این روند رشد ادامه دار باشد.

صادقی با تجربه حضور در پیکان در مورد مصاف با تیم سابقش می‌گوید: هفته به هفته بازی‌ها فرق می‌کند، ما هر بازی چه در خانه و چه در خارج از خانه فقط برای برد به میدان می‌رویم. با شناختی که از تیم پیکان دارد می‌دانم این تیم کاملا دفاعی است اما ما می‌توانیم بازی را با پیروزی تمام کنیم. با احترامی که برای این تیم قائلم می‌گویم که پدیده خوب بسته شده است و فقط برای شکست این تیم به ورزشگاه می‌رویم تا دست پر از میدان خارج شویم و صدر جدول را حفظ کنیم.

 

انتهای خبر/