1

بیکاری مهمترین معضل جوانان در تایباد است

رییس شورای اسلامی شهر تایباد گفت: اساسی‌ترین مشکل این شهرستان در حوزه اشتغال است که بیکاری جوانان را بدنبال داشته و به عنوان مهمترین معضل همراه با آسیب‌های اجتماعی نمایان است.

شیراحمد جهانی در این خصوص اظهار کرد: چیزی که امروزه گریبان‌گیر بیشتر خانواده‌ها شده و مشکلاتی از قبیل اعتیاد را همراه دارد بیکاری است و باید با سرمایه‌گذاری در بخش‌های خصوصی این مشکل مرتفع شود. در همین راستا اقداماتی از قبیل راه اندازی فاز دوم منطقه ویژه اقتصادی صورت گرفته که نیازمند همکاری مسئولان استانی است.

وی با اشاره به تحقق اهداف شورا در تایباد افزود: با انجام تعاملات خوبی که با شهرداری این شهر بعمل آمده تاکنون بیشترین انتظارات مردم از شورا محقق شده است.

جهانی به رابطان شورایار اشاره کرد و ادامه داد: معرفی یک نفر به عنوان نماینده از مساجد سطح شهر برای برطرف کردن مشکلات و پیگیری آن‌ها گام موثری در بالابردن سرعت عمل و دقت بیشتر در رسیدگی به مشکلات است.

رییس شورای اسلامی شهر تایباد بیان کرد: استفاده از صاحبان ایده‌های نو بویژه نسل جوان و بهره‌مند شدن از طرح‌های اعضای قبلی شورا در راستای برطرف کردن مشکلات از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در شورای تایباد است.

انتهای خبر/