1

برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد از برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته از ۱۶ الی ۱۹ مرداد ماه امسال خبر داد.

علیرضا هوشنگ نژادگفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته مشهد (IRAN MOTOR SHOW 2018 ) از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ مرداد ماه سال جاری با حضور هیات‌هایی از کشورهای عراق، سوریه و افغانستان که عمدتأ بازارهای مصرفی خودرو هستند، برپا می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی شرکتهای داخلی و خارجی خودروساز و نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای صنعت خودرو ایران و خوروسازان خارجی حاضر در بازار ایران دانست.

هوشنگ نژاد ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه قطعه سازان صنعت خودرو نیز حضور دارند و زمینه ارتباط بیشتر آنها با خودروسازان فراهم می گردد.

وی ساعت بازدید از این نمایشگاه را ساعت ۱۷ الی ۲۳ عنوان کرد و گفت: برگزارکننده این نمایشگاه شرکت ایده تجارت هرمس است و سالن‌های بهار، ابوسعید، مولوی، انوری، فردوسی، عطار، B1، B2، هشت ضلعی و بخشهایی از فضای باز محوطه به این نمایشگاه اختصاص یافته است که در مجموع ۴۰٫۰۰۰ متر مربع را در بر می‌گیرد.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و نمایندگان ۵۰ شرکت خارجی در قالب حدود ۱۵۰ غرفه، با مساحتی بالغ بر ۱۳۰۰۰ متر مربع در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

هوشنگ نژاد ابراز امیدواری کرد: نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل از نظر تعداد مشارکت کنندگان ۱۵% رشد و از نظر مساحت ۱۰ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: زمینه حضور هیات‌هایی از کشورهای عراق، سوریه و افغانستان که عمدتأ بازارهای مصرفی خودرو هستند، برای بازدید از این نمایشگاه فراهم شده است.

هوشنگ نژاد ابراز کرد: همچنین دو همایش تخصصی با عناوین “فرایند پذیرش شرکتها در بورس و تامین منابع مالی ارزان از طریق بازار سرمایه” و “فرایند پذیرش شرکتها در زنجیره تامین شرکت نفت” در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزاری حرکات نمایشی خودروهای آفرود، نمایش خودروهای کلاسیک و تست درایو خودرو از دیگر برنامه‌های جانبی و جذاب این نمایشگاه است.

مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد همچنین افزود: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه تولید کنندگان خودرو، تولید کنندگان قطعات و لوازم یدکی، شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، نرم افزارهای مرتبط با صنعت خودرو، تولید کنندگان کامیون، تریلی، اتوبوس، تولیدکنندگان موتور سیکلت و شرکت‌‎های خدماتی بیمه را تشکیل می‌دهند.

هوشنگ نژاد اضافه کرد: مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته، روز ۱۶ مردادماه ۱۳۹۷، ساعت ۱۸ با حضور مقامات کشوری و استانی در نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: نمایشگاه خودرو از پر رونق‌ترین و جذاب‌ترین نمایشگاه‌های مشهد است که هر ساله بازدیدکنندگان بی‌شماری را به خود جلب می‌نماید.

هوشنگ نژاد در پایان از عموم شهروندان برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و گفت: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه گام موثری برای پیشرفت صنعت خودرو کشور باشد.

انتهای خبر/