1

امیدمان به حمایت مسئولان و انگیزه بازیکنان است

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه هنوز اسپانسری برای این تیم پیدا نشده، گفت: تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم که نیاز به حمایت دارند چراکه هیأت فوتبال استان توان تیم داری در لیگ برتر را ندارد.

به گزارش فارس، هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان ایران با برگزاری بازی پویندگان صنعت فجر شیراز با هیأت فوتبال خراسان رضوی از ساعت 10 صبح امروز آغاز شد.

تیم هیأت فوتبال خراسان رضوی که جزو تیم‌هایی بود که تا آخرین دقایق وضعیت نامعلومی برای حضور در لیگ برتر داشت، در بازی نخست دیدار خود متحمل شکست شد.

بدلی، سرمربی این تیم دراین‌باره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مشهد گفت: با توجه به اینکه تا آخرین لحظات حضور تیم ما در لیگ برتر مشخص نبود، تمرین بدنسازی نداشتیم و بازیکنان ما از نظر بدنی دچار مشکل بودند؛ با توجه به‌سرعت بالای بازی، هر بازیکن تنها دو دقیقه توانایی دویدن داشت و بعد نفس کم می‌آورد.

وی افزود: از نظر فنی چیزی از حریف کم نداشتیم و بازیکنان انتظارات ما را برآورده کردند، در نیمه اول با اختلاف یک گل از حریف عقب بودند و در نیمه دوم شرایط بدنی باعث شد تا گل‌های بیشتری دریافت کنیم، بااین‌وجود به این تیم امیدوارم و مطمئنم اگر از ما حمایت شود نتیجه می‌گیریم.

با تیم صد درصد بومی و جوانان وارد رقابت‌ها شدیم

سرمربی تیم فوتسال بانوان هیأت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: تیم ما تغییرات زیادی داشته است، در حال حاضر تیمی که بستیم کاملاً بومی است و بیشتر بازیکنان تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتند و تنها در لیگ‌های دسته یک بازی کردند؛  متأسفانه با وجود مشکلاتی که داشتیم بازیکنان اصلی فصل پیش را از دست دادیم.

بدلی در خصوص بازیکن سابق این تیم بیان  کرد: قصد داشتیم از تارا جانی نژاد، بازیکن فصل پیش مشکی پوشان که دچار پارگی رباط شده بود بعد از رهایی از مصدومیت استفاده کنیم که مطلع شدیم با تیم دیگری قرارداد بسته و در حال حاضر باید با استفاده از همین ظرفیت موجود، ادامه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه هنوز هیچ اسپانسری اعلام آمادگی نکرده و هیأت فوتبال خراسان رضوی توان تیم داری در لیگ برتر را ندارد؛ از مسؤولان خواهش می‌کنیم مشکلات تنها نماینده بانوان استان در لیگ برتر را حل کنند، ما از نظر امکانات، مربی دروازه‌بان و بدنساز دچار مشکل هستیم.

انتهای خبر/