1

خدمات دندانپزشکی در 22 دانشگاه کشور شبانه روزی است

رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خدمات درمانی دندانپزشکی در 22 دانشگاه علوم پزشکی و مرکز اورژانس سطح کشور به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

قاسم صادقی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های درمانی بیمارستان حشمتیه سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: در مواقع خاص و ایام تعطیلات نوروز نیز خدمات دندانپزشکی در 55 دانشگاه علوم پزشکی در سطح کشور ارائه می شود.

وی ادامه داد: یکی از برنامه های اداره امور درمان دندانپزشکی وزارت بهداشت افزایش خدمات درمانی دندانپزشکی به 50 مرکز شبانه روزی است که در صورت تامین نیرو و اعتبار لازم تا پایان امسال عملیاتی می شود.

رئیس اداره دندانپزشکی وزارت بهداشت به خدمات جامعه هدف از بدو تولد تا 14 سالگی اشاره و بیان کرد: در مراکز خدمات بهداشت روستایی نیز خدمات دندانپزشکی برای کودکان تا 14 سال و مادران باردارو شیرده بدون فرانشیز انجام می شود.

وی گفت: در مراکز بهداشت شهری نیز خدمات داندانپزشکی شامل کشیدن دندان، جرمگیری و ترمیم به جامعه هدف با 10 درصد فرانشیز ارائه می شود.

صادقی افزود: اولویت اصلی اداره امور درمان دندانپزشکی احیای خدمات دندانپزشکی در بخش دولتی است تا زمینه ارائه خدمت با قیمت مناسب به افراد کم بضاعت مالی فراهم شود.

انتهای خبر/