1

مبارزه انتظامی با مواد مخدر به تنهایی نتیجه بخش نیست

فرماندار گناباد مبارزه انتظامی با مواد مخدر را به تنهایی نتیجه بخش ندانست و بیان کرد: نمی‌توانیم همه انرژی را روی مبارزه با مواد مخدر معطوف کنیم و قطعا باید اقداماتی انجام شود که تقاضا کاهش یابد.

محمدعلی نبی پور در حاشیه دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدا و جانبازان نیروی انتظامی گناباد که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر انجام شد، اظهار کرد: وقتی تقاضا کاهش پیدا کند هزینه‌ها نیز جهت مبارزه با توزیع مواد مخدر کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: به همین جهت باید برای اقدامات پیشگیرانه، دستگاه‌های حوزه اجتماعی، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها به کمک آیند و تصمیمی که از سال گذشته در اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر گرفته شده را نهادینه کنند، چراکه باید به سمت و سوئی برویم که مبارزه را اجتماعی کرده و همه جامعه را نسبت به این جریان حساس کنیم.

فرماندار گناباد تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با دو رویکرد پیشگیرانه و مبارزه با توزیع و قاچاق مواد مخدر فعال بوده و بر همین اساس در هفته مبارزه با مواد مخدر به تجلیل از اقدامات نیروی انتظامی می‌پردازیم.

نبی پور گفت: در بحث مبارزه با مواد مخدر خوشبختانه نیروی انتظامی توفیقات خوبی را داشته و درصد رشدی که در حوزه کشف مواد مخدر داشته‌ایم به نسبت سال گذشته دو برابر رشد داشته است.

وی همچنین با اشاره به ارزشمند بودن دیدار با خانواده های شهدا و جانبازان، افزود: انجام این ملاقات‌ها وظیفه ذاتی مسئولین بوده، چراکه امنیتی که ما داریم به واسطه همین خون هایی است که بر زمین ریخته شده است.

فرماندار گناباد هدف از دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان را جویاشدن از حال آنها دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم در این نشست‌های صمیمی با خانواده‌های شهدا و جانبازان، بعضی از مشکلات آن‌ها رسیدگی شود.

 

انتهای خبر/