1

تا پایان سال شاهد ساماندهی مشاغل مزاحم شهری خواهیم بود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر مشهدمقدس در حاشیه بازدید از مراکز ساماندهی مشاغل شهری گفت: با همت و تلاش همکاران شهرداری و دیگر دستگاه های ذی‌ربط تا پایان سال شاهد خبرهای خوشی در حوزه ساماندهی مشاغل مزاحم شهری خواهیم بود.

محمد حاجیان شهری، رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورا و جمعی از اعضای شورای شهر شاهرود ظهر امروز  از دو مرکز ساماندهی مشاغل شهری بازدید کردند.

 

حاجیان شهری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در خصوص ایجاد و احداث مراکز ساماندهی مشاغل شهری، اظهارکرد: در این پروژه‌ها مشکلاتی از قبیل ساخت معابر، لوله‌کشی گاز و برخی دیگر از زیرساخت‌ها وجود داشته که در حال برطرف شدن است.

 

وی ضمن تشکر از همکاری استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد برای تسریع روند ساخت این مراکز، گفت: مجتمع خدمات خودرویی فجر طبرسی دارای 450 واحد صنفی و مجتمع خدمات خودرویی شهری منطقه 3 نیز دارای 338 واحد بوده که بدون شک ظرفیت بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

 

حاجیان در ادامه گفت: این پروژه‌ها به ترتیب 85 و 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و امیدواریم تا پایان سال شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

 

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای شهر مشهد در ادامه با اشاره به مصوبه اخیر شورا در زمینه پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت تا سقف 18 میلیارد تومان به تعاونی‌ها، گفت: متاسفانه با ابلاغ بانک مرکزی این مصوبه دچار مشکل شده و باید در این خصوص چاره اندیشی کنیم تا بتوانیم صاحبان مشاغل مزاحم را هرچه سریعتر ساماندهی نماییم.

 

حاجیان در خصوص دسترسی این مراکز نیز تصریح کرد: در این خصوص حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری و دیگر حوزه های ذیربط باید با یکدیگر تعاملات لازم و اقداماتی را انجام دهند تا پس از افتتاح این واحدهای صنفی شاهد رونق آنها باشیم.

 

انتهای خبر/