1

تأتر طنز «رام کردن مرد سرکش» روی صحنه تاتر نیشابور

تاترطنز «رام کردن مرد سرکش» به نویسندگی استاد داود فتحعلی بیگی و کارگردانی هنرمند نام آشنای تاتر “علی جهان تیغ ” در تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به روی صحنه رفت.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی  این دیار توانسته اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمایند که درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد که و نمایش طنز «رام کردن مرد سرکش» نیز کاری شاد و مفرح است که هنرمندان تاتر با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابور به روی صحنه تاتر آورده اند.

حمید رضا آتشی  گفت: در نمایش طنز «رام کردن مرد سرکش» به نویسندگی استاد داود فتحعلی بیگی و کارگردانی ” علی جهان تیغ ” هنرمندان نام آشنای تأتر نیشابور: فرشیداشتری، امیدفخرایی، بابک ادگی، مازیار نژاد وردی، مریم ناج ور، هانیه کردی، جهان جهان دیده و امیرحسین منتظری، اسماعیل لطفی، جواد فروغی به عنوان عوامل با این کار همکاری دارند.

وی به داستان این نمایش پرداخت و خاطر نشان کرد: این نمایش تم طنزاجتماعی دارد و در جریان بازی ها کش و قوس های لطیف اما شادی برای آرام کردن مردی که مخالف ازدواج و تشکیل خانواده می باشد را به مخاطب ارایه می کند.

آتش در خصوص کارگردان این نمایش یادآور شد: علی جهان تیغ  تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاکنون  بیست و هفت کار نمایشی از جمله: رضا موتوری، مجنون آباد، طلعت، محرم هنوز زنده است، آرزو های راه راه، اعترافاتی درباره زنان، اعترافات مرد مرده، شوخی، آناناس و…  را توسط گروه هنری مهر هامون به روی صحنه برده است.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش طنز «رام کردن مرد سرکش» از ١  الی ١١ تیر٩٧ هر روز از ساعت ١٨  الی ٢٠ عصر ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه تالار ادیب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور می رود.
انتهای خبر