1

اعتماد مردم به شهرداری با شعار محقق نمی‌شود

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد گفت: اعتماد مردم و سرمایه‌گذاران به شهرداری با شعار ایجاد نشده و باید گام‌های عملی در این حوزه برداشته شود.

احمدنوروزی بعدازظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: اعتماد مردم و سرمایه‌گذاران نسبت به شهرداری با شعار ایجاد نمی‌شودو باید گام های عملی برداشت و اقداماتی که تاکنون انجام شده مصداق بارز عزم مدیریت شهری برای این جلب اعتماد است.

وی افزود: بسیاری از مشکلات شهر  را می‌توان با راه‌اندازی و ازسرگیری عملیات عمرانی پروژه های بزرگ شهر برطرف کرد. معضل اشتغال صرفا با کارهای اقتصادی کوچک برطرف نمی‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: بسیاری از نقاط مشهد از نظر پروژه های تجاری اشباع شده و بحثی که امروز بیشتر از روزهای دیگر مطرح است، موضوع توجه به پروژه هایی در جهت غنی‌سازی اوقات فراغت و تامین خدمات مورد نیاز برای زائران و مجاوران است.

نوروزی در ادامه تاکید کرد: رسانه ها باید هرجا ابهام و فسادی دیدند با ذکر دلایل و شواهد و مستندات در جهت افشا کردن آن اقدام نمایند تا عرصه را بر فاسدین تنگ کنند. اگر هر رسانه‌ای مدرکی مبنی بر تخلف اعضای شورای شهر دارد، باید آن را به اطلاع شهروندان و مردم برساند.

وی در خصوص طرح نوسازی اطراف حرم مطهر رضوی گفت: در طرح جدید خیابان های شعاعی اطراف حرم مطهر، دید حرم مدنظر قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر مشهد  در خصوص کمک های دولتی به پروژه بازسازی اطراف حرم مطهر رضوی گفت: تاکنون کمک قابل ملاحظه‌ای از سوی دولت شاهد نبوده‌ایم ولی این موضوع به منزله صفر بودن کمک ها نیست و حالا نیز امیدی به کمک های دولتی نداریم.

نوروزی در خصوص پروژه کمربند جنوبی مشهد گفت: احداث کمربند جنوبی بخش عمده‌ای از ترافیک مشهد را کم می کند و مانع اتلاف وقت شهروندان و آلودگی های زیست محیطی می شود.

 

انتهای خبر/