1

شایسته سالاری را دراولویت اصلی کار قرارخواهم داد

مجمع انتخاب رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی با حضور دکتر عباس خواجه اورسجی رئیس فدراسیون کبدی،کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

رئیس فدراسیون کبدی در مجمع انتخاب رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی اظهار کرد: اساس کار در هیئت‌های استانی همدلی و هم‌زبانی است، اگر به این دو اصول توجه نکنیم به موفقیت‌های ملی دست پیدا نخواهیم کرد. وی افزود: زمانی رئیس هیئت جدید انتخاب می‌شود، بعضی افراد نسبت به آن فرد جبهه‌گیری می‌کنند، باید این خصوصیات اخلاقی منفی را کنار بگذاریم. همدلی، مدیریت مشارکتی و انسجام در اولویت کار است، هرگز به تنهایی به اهدافمان نخواهیم رسید.

خواجه اورسجی در ادامه گفت: در فدراسیون مبنای کار را براساس برنامه راهبردی انجام می‌دهیم و این برنامه راهبردی نیازمند استراتژیک است و در آن مسیر برنامه ریزی کردیم و در واقع مدیریت منابع انسانی را حدود 60 درصد را تشکیل دادیم. وی ضمن تاکید بر کمک و همدلی با رئیس هیئت جدید کبدی استان این نکته را یادآوری کرد: درب فدراسیون به روی همه باز است و قرار است کاری ماندگار انجام دهیم و همچنین در هیئت کبدی استان نیز از تمامی افراد دعوت می‌کنیم که حضوری مشارکتی بای پیشرفت ورزش استان داشته باشند.

رئیس فدراسیون کبدی به ضعف در قسمت ورزش آقایان در استان اشاره کرد و افزود: بانوان خراسانی در ورزش کبدی بهتر از آقایان کار کردند و متاسفانه درقسمت آقایان بعد از «مرتضی شهیدی» دیگر مورد خاص و چشمگیری نداشتیم. باید دست‌به دست هم بدهیم تا نام خراسان رضوی را در ورزش کبدی بدرخشد.

خواجه اورسجی خاطر نشان کرد: در فدراسیون برنامه‌ای برای بهبود اهداف راهبردی داریم و نیاز به کمک هیئت‌های کبدی استان داریم. وی در ادامه به چند نکته اشاره کرد و گفت: ابتدا باید بحث آموزشی را در اولویت اصلی کار فدراسیون قرار بدهیم و دوره تربیت مدرس را برنامه ریزی کردیم و مدرسانی نمونه را در سطح ملی تربیت کنیم. سپس بحث کسب کرسی‌های بین المللی در سطح جهان و آسیا است و برای به‌دست آوردن این کرسی‌ها باید از مسابقات قهرمانی در سطح ملی شروع کنیم.

وی در پایان مراسم تاکید کرد: به هیچ‌کسی اجازه نخواهم داد که در بدنه فدراسیون بی‌عدالتی انجام دهد، حتی اگر در این راه مجبور به از دست دادن مسئولیت کاریم شود. همچنین شایسته سالاری را در اولویت اصلی کار قرار خواهم داد.

در مجمع انتخاب رئیس هیئت کبدی خراسان رضوی با حضور ۱۷ عضو از ۱۷ عضو مجمع انتخابی این هیئت از جمله اورسجی رئیس فدراسیون کبدی کشورمان، صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، باشگاه‌ها، مربیان، داوران، شهرستان‌ها و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد. حسن احمدیان و محمد دل‌آسائی 2 کاندید این مجمع انتخابی بودند. در پایان این جلسه پس از رای گیری از اعضای مجمع انتخابی احمدیان توانست با کسب ۱۴ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه به مدت ۴ سال ریاست کبدی خراسان رضوی را بر عهده بگیرد. دل‌آسائی در این مجمع 1رای کسب کرد، 2 رای سفید بودند.

انتهای خبر/مرجان فرهمند