1

میـخـواهیم بمــانیــم

دیدار دوتیم پدیده و پرسپولیس دیداری مهم برای هر دوتیم محسوب می‌شود. جایی که پدیده برای اعاده حیثیت در خانه به میدان خواهد رفت و به دنبال کسب امتیاز از این بازی خانگی است. مهاجری هم همیشه نشان داده در مقابل تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس دست و پا بسته نیست. در سوی دیگر پرسپولیس نیز به دنبال تکرار قهرمانی است و تنها به یک امتیاز برای مسجل کردن آن نیاز دارد تا خیال خود و هواداران خود را از این بابت راحت کند، اما تاکنون نتوانسته به این مهم جامه عمل بپوشاند. امتیاز حساسی که می‌توانست در دربی رقم بخورد و نشد. بازی سایپا هم که می‌توانست فرصت دیگری برای رسیدن به قهرمانی پدیده‌ای‌ها اظهار نظرهای جالبی راجع به این بازی داشتند که در ادامه می‌خوانید:

 

پارسا: مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

پویا پارسا سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده در خصوص دیدار حساس این تیم در برابر پرسپولیس اظهار کرد: دیدار سخت و حساسی را در برابر پرسپولیس داریم اما خوشبختانه با درایتی که کادرفنی و بازیکنان پدیده دارند، قطعا در برابر قهرمان فوتبال ایران دست و پا بسته نیستیم.

وی افزود: تمرینات خوب و منظمی در هفته جاری برگزار کردیم و شک ندارم که بازیکنان برای شادی دل هواداران هرچه در توان دارند رو می‌کنند. جایگاه واقعی پدیده با توجه به پتانسیلی که این تیم دارد، اینجای جدول نیست. بدون شک با تلاش و همدلی می‌توانیم به روزهای بهتر برسیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده تصریح کرد: در تلاشیم تا هر چه زودتر مشکلات را بهبود بخشیم و بخشی از مطالبات اعضای باشگاه را پرداخت کنیم. هدف همه ما موفقیت پدیده و فوتبال خراسان است. امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم به تعهدات خود جامه عمل بپوشانیم.

پارسا خطاب به هواداران فوتبال خراسان گفت: از تمامی فوتبال‌دوستانی که امروز به ورزشگاه می‌آیند، خواهش می‌کنم به حمایت از تیم شهر خود بپردازند تا با گذر از این پیچ سخت و حساس بتوانیم دوباره پرچم فوتبال خراسان را به اهتزاز درآوریم.

 

مهدی‌خانی: هوادار مشهدی دست خالی به خانه برنمی‌گردد

مهدی مهدی‌خانی وینگر راست پدیده خراسان نیز اظهار داشت: هیچ کس فکر نمی‌کرد پدیده کارش به این روزهای آخر لیگ برسد اما اتفاقاتی افتاد که همه دیدند و اکنون که شرایط به هر ترتیب به این جا رسیده، نوبت ما بازیکنان است تا از اعتبار خود و باشگاه دفاع کنیم و نشان دهیم که همان تیم قدرتمند همیشگی هستیم.

وی افزود: به طور حتم تیم قدرتمند پرسپولیس برای تثبیت قهرمانی پای به مشهد می‌گذارد اما حریفش تیمی است که این هفته برخلاف بازی هفته گذشته خوب تمرین کرده و انگیزه‌های زیادی برای نشان دادن شایستگی های خود به هواداران مشهدی دارد.

این هافبک جوان پدیده تاکید کرد: اطمینان دارم که هواداران مشهدی همچون بازی با استقلال تهران ما را تنها نخواهند گذاشت و ما هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد که آنها دست خالی به خانه‌هایشان برنگردند. شرایط تیم حساس است و انتظار می‌رود باز هم حماسه دیگری از سوی هواداران پدیده رقم بخورد.

مهدی‌خانی خاطرنشان کرد: با اینکه مقابل فولاد خوزستان فقط با یک پنالتی در خانه حریف شکست خوردیم اما عزم خود را برای جمع‌آوری امتیازات باقیمانده لیگ جزم کرده‌ایم و انشاءالله با تمرکز از بازی با پرسپولیس این روند را آغاز می‌کنیم.

 

خلعتبری: قهرماني پرسپوليس را يك هفته ديگر عقب مي‌اندازيم

محمدرضا خلعتبري مهاجم تيم پديده مدعي شد كه قصد دارند قهرماني پرسپوليس را يك هفته ديگر عقب بيندازند چرا كه برانكو و شاگردانش براي قهرماني در ليگ‌برتر تنها به يك امتياز ديگر نياز دارند اما آنها هم با توجه به شرايطي كه در جدول دارند، دنبال 3 امتياز بازي هستند تا در ليگ برتر بمانند و به همين دليل مي‌خواهند در مشهد پرسپوليس برانكو را ببرند.

 

ماجراي اعتصاب بازيكنان پديده چه بود؟

اعتصابي در كار نبود. ما تا 28 اسفند سر تمرين بوديم و همه در خدمت تيم بوديم و بعد از عيد هم با دو روز مرخصي بيشتر به تمرينات آمديم. اعتصاب نبود اما طبيعي بود كه بچه‌ها از شرايط موجود ناراحت باشند چون به تعهدات عمل نكرده‌اند و بچه‌ها هم توقع دارند. هنوز هم به تعهدات عمل نشده و همچنان وعده و وعيد داده‌اند. ما يك بازي حساس با پرسپوليس داريم كه اميدوارم به وعده‌ها عمل شود و بازي خوبي مقابل پرسپوليس انجام دهيم.

 

چرا به فولاد باختيد؟

مقابل فولاد در نيمه اول بد نبوديم اما متاسفانه نيمه دوم تحت فشار بوديم و فولاد بهتر كار كرد و دو، سه تا به تير دروازه ما زد. از باخت در اين بازي خيلي ناراحت شديم اما فولاد بهتر از ما بود و مستحق كسب اين 3 امتياز بودند.

 

چه تصوري از بازي با پرسپوليس داری؟

يك بازي سخت است. آنها براي قهرماني به يك امتياز نياز دارند و ما هم با توجه به شرايطي كه در جدول داريم 3 امتياز را مي‌خواهيم. اميدوارم يك بازي خوب انجام شود و هر تيمي كه بهتر باشد پيروز شود اما در زمين خودمان و جلوي هواداران خودمان اميدوارم يك بازي زيبا انجام دهيم و 3 امتياز را بگيريم.

 

شرايط پرسپوليس را در حال حاضر چطور مي‌بينی؟

من بازي آنها مقابل نسف قارشي را در آسيا ديدم كه صعود كردند و به هواداران آنها تبريك مي‌گويم. پرسپوليس تيم خوب با مهره‌هاي فراوان است و بازي سختي داريم كه اميدوارم پيروز شويم و پرسپوليس هم ان‌شاءا… در بازي‌هاي آينده‌اش موفق باشد.

 

يعني قصد داريد قهرماني پرسپوليس را يك هفته ديگر عقب بيندازيد؟

ان‌شاءا… كه يك هفته ديگر هم قهرماني پرسپوليس عقب‌تر بيفتد.

 

فكر مي‌كني پرسپوليس كوتاه بيايد و از امتيازات اين بازي بگذرد؟

نه، صددرصد مي‌آيد كار را در مشهد تمام كند. الان يك امتياز مي‌خواهند كه قهرمان شوند و دو، سه هفته است كه قهرماني‌شان عقب مي‌افتد. ما مهره‌هاي كاربلد و خوبي داريم و در زمين خودمان 3 امتياز را مي‌خواهيم.

 

قبول داري كه پرسپوليس نسبت به سه، چهار ماه قبل افت كرده است؟

نه، خودم در اين شرايط بوده‌ام. وقتي تيم به آسيا مي‌رود دچار خستگي مي‌شود چون مدام در مسافرت هستي و تيم تحت تاثير قرار مي‌گيرد. بحث پرسپوليس فني نيست چون پرسپوليس همان تيم با همان مهره‌هاست و خستگي روي آنها تاثير مي‌گذارد.

 

اينكه مي‌گويند پرسپوليس مثل سابق شاداب بازي نمي‌كند را قبول داری؟

نه، من بازي پرسپوليس مقابل سايپا را ديدم كه پرسپوليس نيمه اول خوب نبود اما نيمه دوم خيلي خوب كار كرد و بازي يك‌طرفه بود. تيم‌ها جلوي پرسپوليس دفاعي بازي مي‌كنند و طبيعي است كه كار پرسپوليس به چشم نيايد.