1

رقابتهای پرتاب 3 امتیازی و پنالتی آقایان مشهد برگزار شد

مدیر خانه بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد مشهد از حضور 47 بسکتبالیست در رقابت‌های پرتاب3 امتیازی و پنالتی آقایان مشهد خبر داد.

شکوفه فرمان گفت: این مسابقات با هماهنگی هیئت بسکتبال مشهد و با شرکت 47 ورزشکار علاقه‌مندی مشهدی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد این شهر برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی زیر 12 سال این رقابت‌ها ارشیا صاحبیان، امیرعلی جلالی و پارسا وقایی در بخش پرتاب پنالتی  به مقام اول تا سوم دست یافتند.

مدیرخانه بسکتبال مشهد ادامه داد: مهدی جعفری، ایلیا اولی و محمد قلی‌زاده در رده سنی 12 تا 18 سال و وحید عنوانی، مهدی صاحبیان و جواد جعفری در رده سنی بالا 18 سال مقام اول تا سوم بخش پرتاب پنالتی را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: در بخش پرتاب سه امتیازی که تنها در رده سنی 12 تا 18 سال برگزارشد، محمدجواد جانی، سبحان خاکزاد و علیرضا جعفری به مقام اول تا سوم رسیدند.

فرمان خاطر نشان کرد: مسابقات مشابه همین رقابت‌ها نیز روز جمعه 11 اسفند ماه در بخش بانوان در سالن خانه بسکتبال مجموعه ورزشی سجاد مشهد برنامه ریزی شده است.

وی گفت: این رقابت‌ها نیز در دو رده سنی 12 تا 18 سال و 18 سال به بالا از ساعت 8 صبح این روز آغاز خواهد شد. ثبت نام از متقاضیان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 9 اسفند ماه در همین مجموعه ورزشی ادامه خواهد داشت.