1

اعلام برنامه‌های هفته تربیت اسلامی توسط معاون پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد مقدس، دکتر منصوریان در حاشیه بازگشایی نگارخانه رشد ناحیه چهار ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت اسلامی و سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی گفت: به مناسبت سالروز تأسیس امور تربیتی، از هشتم الی پانزدهم اسفند ماه، هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی نامگذاری شده است که در این هفته برنامه‌هایی را تدارک دیدیم که به صورت نمادین اجرا می‌شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: مراسم آغاز هفته امور تربیتی در 8 اسفند ماه با حضور جمعی از همکاران در حرم مطهر امام رضا (ع) و دیدار با تولیت آستان قدس رضوی آغاز خواهد شد تا انشاالله هفته امور تربیتی با عنایت حضرت رضا (ع) همراه باشد.

وی افزود: برنامه‌های مختلفی برای اجرا در هفته امور تربیتی طراحی شده است که می‌توان به دیدار با خانوادهای معظم 28 شهید امور تربیتی و عطر افشانی مزار شهدا با حضور نماینده معلمین عزیز اشاره کرد.

وی ادامه داد: درراستای اشاعه فرهنگ قدرشناسی و تکریم معلم، به همت سازمان دانش آموزی و با همکاری سایر تشکل‌ها در برنامه‌ای تحت عنوان سپاس مربی از مربیان و معاونین پرورشی در مدارس با کمک دانش آموزان تجلیل خواهد شد.

منصوریان افزود: ازآنجا که یکی از اهداف کار پرورشی این است که استعدادها را در بین دانش آموزان از جمله دانش آموزان نویسنده پرورش دهیم، مسابقه نویسندگان فردا در 10 اسفندماه در بین دانش آموزان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در مناطق چهل و هفت گانه استان برنامه‌های ویژه‌ای برای دیدار با علما و تجلیل از مربیان ومعاونین پرورشی به ویژه منتخبین برنامه‌های استانی تدارک دیده شده است که تمی‌های اعزامی از اداره کل نیز در حد توان در این مراسم‌ها شرکت خواهند کرد.