1

ضرورت انعطاف دستگاه‌ها در برابر واحدهای تولیدی فعال

استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه‌ها باید در برابر واحدهای تولیدی فعال و تعامل با آنها برای رونق تولید و توسعه استان انعطاف بیشتری داشته باشند.

علی رضا رشیدیان روز یکشنبه در نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی افزود: باید همه دستگاه‌ها به واحدی‌هایی که فعال‌اند و به سمت توسعه حرکت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند برای تداوم تولید کمک، مساعدت و مشارکت کنند.

وی عنوان کرد: لازمه تداوم تولید و اشتغال بر اساس سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی، توجه به نیازها و ظرفیت‌های بازار با نگاه به ارتقا کیفیت و صادرات است و در این راستا باید دستگاه‌ها و بخش‌های مربوطه هم انعطاف‌های لازم را داشته باشند. نتیجه این رویکرد و تعامل ارتقا تولید و اشتغال در استان و ایجاد ثروت و رفاه بیشتر برای مردم است.

رشیدیان با بیان اینکه روند حرکت و پیشرفت و توسعه این ملت رو به جلو است، اظهار کرد : در عین حال همواره موانع و مشکلات وجود داشته و دارد اما اراده برای حسن تعامل بین بخش خصوصی و دولتی و دستگاه‌ها و حوزه‌های مربوطه بر رفع موانع و مشکلات در سر راه اشتغال و تولید است و درسایه این همکاری رفع می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به بازدید خود از دو واحد صنعتی و تولیدی نمونه استان، افزود: تلاش‌ها و موفقیت‌های این دو واحد مایه افتخار است از آن جهت که دو اثر و تولید ماندگار برای کشور به جای گذاشته اند.

وی با بیان اینکه یکی از این واحدها در حوزه تولید داروهایی با پایه گیاهی و شیمیایی فعال است؛ افزود: امروز دانشمندان و فرهیختگان علم داروسازی ما در استان توانسته اند اقدامات خوبی در خودکفایی کشور از واردات داروها انجام دهند. فرآیند کشف و اختراع با تولیدات استاندارد و با کیفیت بالایی که این واحدها دارند تکمیل می‌شود .