1

تشکیل ستاد اجرایی بزرگداشت دهه فجر

مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی خراسان رضوی از تشکیل ستاد اجرایی بزرگداشت دهه فجر و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغاتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر استان خبر داد.

مسعود مهدی زاده مقدم درنشست ستاد اجرایی بزرگداشت دهه فجر شهرک‌هاي صنعتی افزود: دهه فجر موسم تجلی شکوه و عظمت انقلاب اسلامی ایران است لذا جهت بزرگداشت این دهه وظیفه و رسالت خطیری بر عهده همه است و باید از ظرفیت ها و استعدادهای موجود به خوبی بهره ببریم.

وی با اشاره به ضرورت انجام تبلیغات گسترده در ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: در ایام الله دهه مبارک فجر باید تبلیغات خوب و گسترده ای در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر استان انجام شود.

مهدی زاده اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان یک انقلاب فرهنگی بر سه محور رهبری امام خمینی (ره)، ایدئولوژی اسلامی و مشارکت مردمی استوار بود و امروز هم با گذشت بیش از سه دهه و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بر این سه محور استوار است و حضور مردم رکن اساسی و بی بدیل نظام تلقی می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی خراسان رضوی بصیرت افزایی، امید آفرینی ،دشمن شناسی، همدلی و همزبانی،خودباوری، مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی را بعنوان رویکردها و محورهای فرهنگی، تبلیغی دهه فجر جاری عنوان کرد و درخصوص آنها توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی زاده مقدم تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی طی این 39 سال پیشرفت و در آستانه 40 سالگی دستاوردهای  بسیار مهم و مطلوبی داشته که این دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی باید برای جامعه بویژه نسل جوان تبیین شود.

وی در پایان با اشاره به اين كه بايد حقيقت ها را درست پردازش كنيم تا باور مردم لطمه نبيند، افزود: اميد، زمينه ساز تحرك و پويايي است و نبايد به دشمنان اجازه دهيم كه اميد ملت را سركوب كنند و بايد با ايمان راسخ و قاطع از دستاوردهاي انقلاب دفاع كنيم.