1

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فروش اقساطی کالا در مشهد

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فروش اقساطی و لیزینگ کالا در مشهد

با هدف بهره‌مندی همه اقشار از کالاهای موردنیاز خود برگزار می‌شود.

علیرضا شهریاری در بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی لیزینگ و فروش اقساطی کالا افزود: این سبک نمایشگاه‌ها برای افرادی که اندوخته کمی در زندگی دارند بسیار مفید است. کسانی که در این شرایط اقتصادی می‌خواهند جهیزیه تهیه کنند نمی‌توانند به صورت یک جا چنین مبالغ گزافی را پرداخت کنند و این لیزینگ کردن‌ها باعث می‌شود فرد با هر بنیه مالی توان خرید را پیدا کند.

وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها و فروش لیزینگی بر عهده بخش خصوصی است اما ما به عنوان شورای شهر سعی می‌کنیم از این تولیدکنندگان و فروشنده‌هایی که به صورت لیزینگ کالای خود را ارائه می‌دهند کمک و حمایت بیشتری داشته باشیم.

نمایشگاه خرید را برای مردم آسان می‌کند

در ادامه این مراسم، مدیر برگزاری نمایشگاه بین‌المللی مشهد  گفت: نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا برای یازدهمین سال با هدف آسان کردن شرایط خرید کالا برای مردم برپا شده است.

حمید ابراهیمی در جمع خبرنگاران افزود: بنا بر این است که فروش همه غرفه به صورت لیزینگ و اقساطی باشد و ما نیز نظارت دقیق روی نحوه فروش و کالاهای قاچاق داریم و توانسته‌ایم تمام تضمین‌های لازم را از غرفه‌داران گرفته‌ایم تا مردم با خیال راحت خرید کنند.

ابراهیمی تصریح کرد: ما در دوره خروج از رکود هستیم و توان خرید مردم در حال افزایش است اما هنوز خریدن خیلی از کالاها به صورت نقدی در توان عموم مردم نیست. در همین راستا نمایشگاه لیزینگ هرساله برگزار می‌شود و با پیشرفت این صنعت در کشور مردم می‌توانند راحت‌تر به کالای مورد نیاز خود دست پیدا کنند. اکنون در ژاپن 85 درصد خریدها به صورت لیزینگ است اما این صنعت پس از 40 سال در کشور ما همچنان صحیح انجام نمی‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه هر سال پربازدیدترین نمایشگاهی است که در مشهد برگزار می‌شود و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز 60هزار نفر بازدیدکننده داشته باشیم. این نمایشگاه که عمده غرفه‌های آن مبلمان است هر سال عمدتا مورد استقبال کارمندان عزیز قرار می‌گیرد که امیدواریم امسال نیز این استقبال صورت گیرد.

گفتنی است این نمایشگاه از 25 تا 29 بهمن از ساعت 16 تا 21 در نمایشگاه‌ بین‌المللی مشهد میزبان علاقه‌مندان است.

 

 

گزارشی از رضا شجاع