1

گردهمایی مربیان جودو خراسان رضوی برگزار شد

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از برگزاری نشست هم اندیشی 35 نفر از مربیان جودو استان در مشهد خبر داد.

حسین محمودی با تبریک  فرارسیدن دهه مبارک فجر، گفت: نشست هم اندیشی مربیان باشگاهای جودو استان روز گذشته در دفتر هیئت برگزار شد. 35 نفر از مربی جودو استان در این جلسه شرکت داشتند و به بیان نظرات و پیشنهادات سازنده خود در راستای رشد حوزه فنی و مربیگری این رشته پرداختند.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی بیان کرد: در این نشست برنامه‌های کمیته مربیان و آموزش در حوزه برگزاری استاژهای ماهیانه مربیان، تعیین مسئول پیگیری صدور احکام کمربند در باشگاه‌ها، حضور ورزشکاران در آزمون‌های دان و کمربند مشکی با آمادگی و معرفی مربیان، لزوم داشتن سرفصل‌های آموزشی و توجه به مسائل فرهنگی در کلاس‌ها، تشکیل تیم‌های بازرسی، تهیه اعتبارنامه سالانه فعالیت برای مربیان باشگاه‌ها و رنکینگ سالیانه مربیان به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی به برنامه‌ریزی کمیته آموزش و مربیان هیئت در خصوص برگزاری مسابقات در طول سال به میزبانی باشگاهای مختلف جودو استان اشاره و خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیمات جلسه امروز یک همایش بزرگ یک روزه همراه با کارگاه‌های آموزشی ویژه مربیان جودو استان در اردیبهشت ماه 97 برنامه ریزی و در دستور کار قرار گرفت.