1

«زنجیره ارزش» راز موفقیت مجموعه‌های اقتصادی است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: «زنجبره ارزش» باعث می‌شود تا با سرمایه کمتر به تولید و موفقیت بیشتر برسیم.

محمد حسین ودیعی سه‌شنبه شب در مراسم تقدیر از چهره‌های فاخر و ارزش‌آفرین مشهد که در هتل پردیسان برگزار شد، افزود: کسانی که امشب در این مراسم منتخب شدند افرادی هستند که حلقه‌های مفقود اقتصاد را شناسایی کردند و باتلاش و پشتکار خود ثابت کردند که با منابع کم نیز می‌توان به بازده و تولید زیاد رسید و منبع ارتزاق افراد زیادی بشوند.

وی اضافه کرد: وقتی زنجیره ارزش مطرح می‌شود یعنی در جریان فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی ما بتوانیم حلقه‌های مفقوده را شناسایی و به مجموعه خود اضافه کنیم و برعکس حلقه‌های زائد را از مجموعه خارج می‌کنیم. این گونه عمل کردن باعث می‌شود ما با منابع کمتر به تولید بیشتر، کارآفرینی و موفقیت دست پیدا کنیم.

ودیعی با بیان این که من به تمام کسانی که با برندهای مختلف و دررشته‌های مختلف موفق به این کار شده‌اند از صمیم قلب تبریک عرض می‌کنم و به این افراد دست مریزاد می‌گویم، اظهار کرد: این کار به واقع یک جهاد مقدس، امر خیر و امر به معروف است، کسانی که چنین کاری را انجام داده‌اند قطعا در جانب خدا و خلق او یک چهره ارزشی هستند و همواره ماندگار خواهند بود.

عضو هیئت رئیسه  شورای شهر مشهد تصریح کرد: در این مراسم من بچه‌های خیریه شهید بهشتی را نیز دیدم که چقدر هنرمندانه اجرای برنامه کردند و این نشان از پتانسیل این بچه‌ها دارد. جا دارد از تمام کسانی در راستای کمک به این خیریه تلاش کردند تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه‌دار باشد.

 

 

گزارشی از انسیه علویون