1

توجه به فضای فرهنگی جامعه برای بالا بردن امید مردم

جبهه پیروان خط امام ورهبری در خراسان رضوی با صدور بیانیه‌ای بر لزوم توجه به فضای فرهنگی و اجتماعی جامعه در جهت بالا بردن امید مردم به زندگانی و توانایی نظام جمهوری اسلامی برای حل مشکلات کنونی مردم تاکید کرد.

در بیانیه جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی آمده است:

حلول سی و نهمین سالگرد پیروزی خون بر شمشیر و افول کفر و طاغوت و استکبار جهانی و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به محضر مبارک حجت ابن الحسن العسکری(عج) و نائب بر حق آن بزرگوار آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و به حضور محترم خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان و ازادگان و مفقودین و رزمندگان جان بر کف مدافعین حرم و تمامی امت شهید پرور تبریک و تهنیت می‌گوییم.

هم چنین یاد می‌کنیم از امام راحل عظیم الشان حضرت امام خمینی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی جبهه مقاومت در منطقه و برچیده شدن حکومت داعش در سوریه و عراق و شیرین شدن ذائقه مردم را نیز تبریک می‌گوییم.

یاد می‌کنیم از زلزله کرمانشاه و ایلام و کرمان و خراسان و یادآوری همکاری مردم و نهادها و کم کاری و عدم امادگی دولت در این زمینه، چه در زمان وقوع حادثه و چه در تداوم آن و یادآوری می‌کنیم که در اینده نزدیک احتمالا با باران‌های شدید و حوادث مشابه زلزله و برف و یخبندان و کم ابی روبرو خواهیم بود، و لزوم آمادگی دولت و زیر ساخت‌های لازم مقابله با بحران‌ها.

یادآوری می‌کنیم آتش گرفتن نفت کش سوچی و اعلام همدردی مردم ایران با خانواده‌های مصیبت دیده را.

یاداوری می‌کنیم رکود در بازار و گرانی و سختی معیشت مردم و کم کاری مسئولین در این زمینه‌ها و اکتفا به قول‌هایی که در سال‌های گذشته داده شد و عمل نشدن شایسته به اکثر آن قول‎ها و تأکید جدی بر برخورد جدی با مفاسد مالی و اداری و قضایی.

یادآوری می‌کنیم بحث محوری اشتغال و اقتصاد مقاومتی و لزوم همکاری ملت و همه ارکان نظام و بسیج همه جانبه دولت و ملت در احیای این امر حیاتی و هم چنین بحث محوری مسکن و ازدواج.

یادآوری می‌کنیم لزوم توجه به فضای فرهنگی و اجتماعی در جهت بالا بردن امید مردم به زندگانی و توانایی نظام جمهوری اسلامی برای حل مشکلات کنونی مردم و محکوم می‌کنیم عمل و سخن هر شخص و هر گروه و هر جریان در میان ملت و دولت که در جهت سیاه نمایی و نا امیدی و سرخوردگی مردم از انقلابی که کرده‌اند، حرفی یا سخنی یا قلمی بزند و یا قدمی بردارد.

یاد می‌کنیم از رنج‌های مردم سوریه و لبنان و فلسطین و عراق و یمن و لیبی و افغانستان و پاکستان و میانمار و تمام مستضعفین عالم.

تاکید می‌کنیم بر عدم انجام هرگونه مذاکره‌ای در قالب برجام و عدم قبول دولتمردان بر انجام هرگونه مذاکره‌ای جدید تا پایان دوره برجام و اجرای درست آن.

محکوم می‌کنیم عمل و سخن و حرکات استکبار و صهیونیسم جهانی به سرکردگی امریکای جنایتکار و جهانخوار و هم پیمانی اسراییل و انگلیس و عربستان سعودی و سایر ایادی ان در جهت تضعیف و تفرقه و کشتار و غارت و نابودی جوامع انسانی و اسلامی.

تاکید می‌کنیم بر وحدت احاد ملت ایران و پرهیز از تفرقه ملی، و تاکید می‌کنیم بر همگرایی و وحدت جوامع اسلامی در جهت حفظ منافع ملی و منطقه‌ای، و محکوم می‌کنیم افراد و عواملی را که در جهت تفرقه ملت ایران و ملت‌های منطقه تلاش می‌کنند.

حمایت می‌کنیم از اقدامات دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و سایر قوا مادامی که در جهت انقلاب و اسلام و حل مشکلات کشور و مردم عمل می‌کنند و مورد تأیید مقام معظم رهبری باشند.

در انتها ضمن عرض تجدید میثاق با ارمان‌های امام راحل حضرت امام خمینی ( قدس سره ) و فرمان‌بری از نائب بر حق امام زمان ( عج ) حضرت‌آیت الله العظمی امام خامنه‌ای از هواداران و کادر‌های عضو تشکل‌های ۱۸ گانه جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی و عموم مردم عزیز و اگاه و در صحنه و خانواده‌های محترم دعوت می‌کنیم که با حضور پر شور خود در راهپیمائی سراسری ۲۲ بهمن و مراسم دهه مبارکه فجر شرکت نموده و با‌این حضور دشمن شکن از انقلاب خود پاسداری نمایند.