1

فقدان آیت‌الله در آینده بیشتر حس می‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: در آینده فقدان حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در صحنه‌های سیاسی کشور بیشتر مشهود می‌شود.

سیدمجتبی سادات با بیان اینکه فقدان آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در صحنه ایجاد تعادل حوزه سیاسی کشور احساس می‌شود، اظهار کرد: ایشان در مبارزات مردم ایران حضور داشت و در رهبری امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای مورد اعتماد بودند، وی همچنین مورد اعتماد روحانیون زیادی در کشور بودند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان کرد: آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از متولیان انقلاب و متعهد به شعارها و قول‌های داده شده به مردم بودند و سعی می‌کردند در این جهت حرکت کنند.

سادات با تاکید بر اینکه آیت‌الله هاشمی فردی امین و خیرخواه برای کشور بود، عنوان کرد: بعد از جنگ نیز ایشان نقش مهمی در کشور داشتند، روند سازندگی از دوران ایشان رخ داد که دوره خوبی بود که تعاملاتی با کشورهای منطقه داشتند و اعتبارات جهانی برای کشور به دست آوردند و با وجود هر فشاری، سیاست را ترک نکردند.

وی یادآورشد: ایشان می‌توانستند از حداقل‌ها استفاده و تاثیر گذار باشد و یکی از خصوصیات ایشان این بود که خود را به مردم عرضه می‌کرد و قبل از فوت ایشان در مجلس خبرگان شخصیت مورد اعتماد مردم بودند و رای بالایی به ایشان ‌دادند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه در آینده عدم حضور ایشان در صحنه‌های سیاسی بیشتر دیده می‌شود، گفت: ممکن است فقدان ایشان تا به امروز تاثیر خود را در صحنه‌های سیاسی کشور نشان نداده ولی در انتخابات بعدی مجلس و ریاست جمهوری عدم حضور ایشان بیشتر مشهود می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا