1

سهام پدیده افزایش می‌یابد

مدیر عامل گروه شرکت­های پدیده شاندیز گفت: با این اقدام سرمایه این شرکت از هزار و 875 میلیارد ریال به 11 هزار و 250 میلیارد ریال افزایش می یابد. علاوه بر آن قیمت کارشناسی سهام این شرکت از 33 هزار و 750 ریال به 38 هزار و 750 ریال می­رسد.

ابوالفضل انتظاری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مجمع عمومی فوق العاده شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز برای تصمیم­گیری در زمینه افزایش سرمایه مرحله دوم این شرکت با دعوت از همه سهام­داران تا پایان امسال تشکیل خواهد شد.

وی افزود: سهام­داران شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری و شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز همچنین تا تیر ماه سال آینده هیات مدیره جدید مورد نظر خود را انتخاب خواهند کرد.

انتظاری اظهار کرد: گروه شرکت­های پدیده شاندیز شامل 14 شرکت است که در موضوعات تخصصی فعالیت دارند و از جمله این شرکت­ها شرکت توسعه بین المللی صنعت گردشگری شاندیز و شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز است که اشخاص حقیقی و حقوقی در این 2 شرکت سهام دارند.

انتظاری تصریح کرد: شرکت توسعه بین­المللی صنعت گردشگری پدیده شاندیز هم به منظور افزایش سرمایه مجمع عمومی فوق العاده تشکیل خواهد داد. در صورت انتخاب هیات مدیره این 2 شرکت توسط سهام­داران، فعالیت هیات مدیره انتصابی از سوی ستاد تدبیر استانداری خراسان رضوی به پایان خواهد رسید.

مدیر عامل گروه شرکت­های پدیده شاندیز تصریح کرد: افزایش سرمایه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز 9 هزار و 370 میلیارد ریال است که از محل سرمایه شرکت توسعه بین­المللی پدیده به عنوان سهام­دار عمده شرکت ابنیه و ساختمان پدیده انجام می شود.

وی افزود: از آثار این افزایش سرمایه، افزایش 500 درصدی سرمایه این شرکت است به این معنا که هر یک سهم شرکت ابنیه که ارزش اسمی و ثبت شده آن هزار ریال است به 6 هزار ریال افزایش می­یابد.

انتظاری تاکید کرد: از 24 دی ماه جاری سامانه نقل و انتقال سهام پدیده (سناپ) به مدت هشت روز بسته می شود و نقل و انتقالی در آن صورت نخواهد گرفت تا افزایش سرمایه انجام و در حساب سهام­داران این شرکت ثبت شود.