1

دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو با 26 فقره سرقت در مشهد

پلیس آگاهی با دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو در مشهد پرده از 26 فقره سرقت برداشت.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوي گفت: در پی گزارش سه فقره سرقت داخل خودرو در محدوده خيابان كوهسنگي مشهد موضوع به صورت ويژه در دستور كار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار قادر کریمی افزود: كارآگاهان زبده پايگاه جنوب پليس آگاهي شهر مشهد پس از بررسی سرقت ها تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و با توجه به سرنخ های بدست آمده به فردی سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری ادله کافی با هماهنگی قضائی او را در اقدامی ضربتی در محدوده خیابان نامجو دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادي كارت ماشين، بيمه نامه، كارت سوخت، كارت پايان خدمت و گواهينامه، اموالي مسروقه شامل يک دستگاه لپ تاپ، دوربين فيلم برداري کشف کردند.

سردار کریمی تصریح کرد : متهم در چندین مرحله بازجوئی های علمی پلیس به 26 فقره سرقت داخل خودرو در محدوده خیابان کوهسنگی و فروش اموال مسروقه به دو مرد جوان در محدوده بلوار توس اعتراف کرد. در ادامه این عملیات همدستان متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعداد زیادی اموال مسروقه شامل لاستیک زاپاس، جعبه اچار بكس، سنگ فرز، باند، يك عدد ضبط و پخش و … كشف شد.

وی خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی که برابر دستور مقام قضائی تحقيقات از آنها در پلیس آگاهی برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.