1

تولید 70 دستگاه خودرو هایما S5

مدیر مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان رضوی گفت: تاکنون در این یک ماه اخیر حدود 70 دستگاه از خودرو هایما S5  تولید شده است.

علی زروندی درباره خودرو جدید شرکت ایران خودرو هایما S5 افزود: ثبت‌نام این خودرو از دو ماه پیش آغاز شده و تعداد افراد محدود است، قیمت آن‎ را نیز سازمان فروش مشخص خواهد کرد.

وی در خصوص مزایای این خودرو عنوان کرد: ویژگی این خودرو محصولی بوده که طراحی آن جدید دارای موتور توربوشارژ بوده و با حجم کم  و مصرف پایین وگیربکس CVT اتوماتیک است.

مدیر مهندسی شرکت ایران خودرو خراسان رضوی در خصوص نحوه مصرف سوخت این خودرو تصریح کرد: مصرف سوخت این خودرو در واقع حدود 7.5 ترکیبی است و در رده انرژی بسیار خوبی دارد برای تولید آن در حال حاضر سرعت خط تولید ما سه دستگاه بر ساعت است که تا 15 دستگاه در ساعت قابلیت افزایش دارد.

زروندی در خصوص میزان تولیدات انجام شده این خودرو بیان کرد: تاکنون در  یک ماه اخیر حدود 70 دستگاه از خودرو هایما S5  تولید شده که سعی بر آن داریم که تا ماه آینده این تعداد را افزایش دهیم.

وی در خصوص نقش کشور چین برای تولید این خودرو خاطرنشان کرد: کشور چین در حوزه آموزش و تکنیکال با ما همکاری داشته اما باید بگویم که از ابتدای امر این خودرو را با تولیدات خود ساختیم و هیچ ابزاری از خودرو وارد نشده است.

 

 

منبع: ایسنا