1

پیروزی مقابل داعش با الگو گیری از بسیج محقق شد

امام جمعه موقت مشهد گفت: پیروزی بر داعش با الگو گیری کشورهای منطقه از بسیج محقق شد.

حجت الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه های این هفته نماز جمعه مشهد با تبریک پیروزی مقاومت اسلامی در برابر داعش افزود: این پیروزی با داریت مقام معظم رهبری و همکاری مردم و مسئولان کشورهای ایران، عراق و سوریه به دست آمد و شکست بزرگی برای استکبار جهانی بود.

وی تاکید کرد: سال ۲۰۰۶ سران اسرائیل و آمریکا و برخی کشورهای عربی در انگلستان حکومت داعش را برای پیشبرد اهداف خود در منطقه تاسیس کردند تا از این طریق مقاومت را نابود و ایران را نا امن کنند.

امام جمعه موقت مشهد گفت: پس از شکل گیری این گروه امکانات مالی فراوانی در اختیار این گروه تروریستی قرار گرفت و چندین هزار نیرو نیز جذب آن شدند اما باز هم به مقصود خود نرسیدند و شکست خوردند.

فرزانه تاکید کرد: البته در این مسیر افراد بیگناه زیادی کشته شدند و  بیش از ۶۰۰ میلیارد دلار به کشورهای عراق و سوریه خسارت وارد آمد.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: رمز موفقیت و پیروزی در مقابل داعش استفاده از توان نیروی مردمی به نام بسیج بود که در کشورهای عراق و افغانستان و سوریه نیز شکل گرفت و موجب نابودی این گروه تروریستی شد.

وی بیان کرد: شکست داعش تنها گوشه ای از قدرت بسیج بود و تشکیل این نیرو در کشورهای منطقه هنوز در آغاز راه است و قطعا دستاوردهای بیشتری نیز خواهند داشت.

فرزانه تاکید کرد: شکل گیری بسیج با تدبیر امام راحل بود و ضامن حرکت صحیح انقلاب در مسیر درست است که ان‌شاءالله تا ظهور امام عصر(عج) تداوم خواهد داشت.

امام جمعه موقت مشهد تاکید کرد: بسیج روبه روز قوی تر خواهد شد و حرکتش تا نابودی کامل استکبار جهانی ادامه خواهد یافت.

وی اظهارکرد: اگر بسیج در ایران شکل نمی گرفت معلوم نبود امروز سرنوشت ما با این همه توطئه و دشمنی استکبار جهانی به کجا می رسید و باید قدردان این نیرو باشیم.

 

 

منبع: مهر