1

اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی خیانت آمریکا علیه مسلمانان است

امام جمعه موقت گناباد گفت: انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و تصمیم برای انتقال سفارتخانه آمریکا به آن شهر خیانت بزرگ آمریکا در حق امت اسلامی و از روی ناتوانی در مواجهه با مسلمانان است.

حجت الاسلام رضا مدنی در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: همچنین این تصمیم شخصی و تنها مربوط به ترامپ نیست بلکه هوشیارانه و نتیجه نظام اراده خصمانه آمریکا برای استمرار مبارزه با ملتهای مسلمان می باشد. امروز همه ملتهای مسلمان در نتیجه روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران در مقابل استکبار جهانی به اوج خباثت آمریکا پی بردند.

وی ادامه داد: برخی رسانه های داخلی در تحلیلهای نادرست چنین مطرح می کنند که به رسمیت شناختن بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی نتیجه تصمیم ‌گیری شخصی خودسر و ماجراجویی ترامپ است و نظام آمریکا موافق این اقدام نیست و باید با مجلس و کنگره آن کشور مذاکره کرد اما اینگونه تحلیل های نادرست به دنبال منزه جلوه دادن آمریکا است و استمرار بیان آن ها وحدت کلمه مردم ایران و ملت های منطقه را علیه آمریکا خدشه دار می کند.

خطیب جمعه گناباد گفت: حتی تل‌آویو پایتخت کنونی رژیم کودک ‌کش صهیونیستی از نظر ما هیچ وجاهت قانونی و شرعی ندارد و ب‌طور کلی این رژیم جعلی و غاصب است.

 

 

منبع: ایرنا