1

روحانی نسبت به کسانی که برای وی مایه گذاشتند غیرعادلانه برخورد کرد

یک عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان درباره آخرین وضعیت کمیته ارزیابی این شورا گفت: کار کمیته ارزیابی به پایان رسیده است و منتظر نظر نهایی شورای عالی سیاست گذاری بعداز مشورت با سید محمد خاتمی هستیم.

سید حسن رسولی درباره آخرین وضعیت شورای عالی سیاست‌گذاری و کمیته ارزیابی گفت: گزارش نهایی از سوی اعضای کیمته ارزیابی به شورای عالی ارائه شده است.

وی ادامه داد: منتظر نظر نهایی شورای عالی سیاست‌گذاری با استفاده از نتایج به دست آمده هستیم.

این عضو هیات مدیره بنیاد باران افزود: کمیته ارزیابی کارش تمام شده است و  سپس با مشورت با سید محمد خاتمی، دبیران کل احزاب و شخصیت‌های سیاسی در قالب یک بازنگری به گونه‌ای که نقاط ضعف قبلی تقویت و کم و کاستی‌ها برطرف شود، برای اتخاذ راهبرد جهت انتخاب مجلس یازدهم در سال یازدهم آماده می‌شویم.

وی ادامه داد: از سال ۹۲ تا ۹۶  در تمامی انتخابات  هر پروژه‌ای که به اجرا درآمد، مورد پایش قرار دادیم که در قالب آن معلوم شود نقاط ضعف و قوت کجا بوده است.

رسولی تاکید کرد: تلاش‌مان بر این است که به تناسب عمری که از این نهاد می‌گذرد اشکالات کاهش پیدا کند و نقاط قوت افزایش پیدا کند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که برخی از فعالان سیاسی معتقدند آقای روحانی قصد بازگشت به اردوگاه اصولگرایان را دارد، عنوان کرد: معتقدم یکی از مهم‌ترین خصوصیات افکار عمومی امروز ایران به برکت توسعه اطلاعات و گسترش رسانه‌ها، افزایش فهم یا سواد سیاسی است.

عضو بنیاد باران خاطرنشان کرد: برخلاف دهه شصت و هفتاد که مسائل پیچیده سیاسی را نوعا نخبگان مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دادند، خوشبختانه به دلیل توسعه اطلاعاتی که صورت گرفته بخصوص فضای مجازی تشخیص عمومی جامعه و وجدان آن نه تنها پا به پا بلکه در بعضی از موارد جلوتر است.

این عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ادامه داد: قضاوتم این است که طی ماه‌های پس از برگزاری انتخابات، آقای روحانی با هر توجیهی که هنوز توضیح نداده‌اند نسبت به کسانی که برای وی مایه گذاشتند غیرعادلانه برخورد کردند.