1

بسیج می تواند فرماندهی جنگ نرم را به عهده بگیرد

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج به عنوان واسطه میان مردم و دولت می تواند مسئولیت فرماندهی جنگ نرم را به عهده بگیرد.

هاجر چنارانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بسیج یک تشکل مردم نهاد است که ارتباط ارگانی و تشکیلاتی با حاکمیت و نظام دارد و ساختار مردمی در کنار تشکیلات منظم حاکمیتی این نیرو را به یک مجموعه مهم و اثرگذار تبدیل کرده است.

وی افزود: بسیج با ساختاری منسجم و یکپارچه در سراسر کشور به فعالیت می پردازد و مشغول کارهای متعدد و متنوع در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی و فرهنگی است.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزش های بنیادین و الگوهای نظری وعملی در راستای احراز و تثبیت هویت اسلامی و انقلابی و الهام بخشی و الگو سازی در دستور کار بسیج قرار دارد.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران پس از پشت سر نهادن مشکلات و سختی های فراوان از یک نهال نو پا به یک درخت تنومند و مستحکم تبدیل شده است، اما دشمنان این مرز و بوم همواره به دنبال تخریب و تضعیف و ضربه زدن به این کشور هستند.

چنارانی ادامه داد:امروز کشور ایران درگیر یک جنگ تمام عیار در حوزه فرهنگ، اندیشه و محتوا به نام جنگ نرم است و بسیج به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار می تواند مسئولیت فرماندهی این جنگ را بر عهده گرفته و توطئه ها  دشمن را با کمک مردم و حمایت های دولت، مجلس و قوه قضائیه خنثی کند.

 

 

منبع: مهر