1

نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد اقتصادی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود

مدیر حوزه مدیر عامل و ارتباطات سازمان اقتصادی رضوی از برگزاری نشست هماندیشی مدیران ارشد اقتصادی آستان قدس رضوی خبر داد.

مهدی غفوری‌فرد افزود: در این نشست که روز پنج‌شنبه؛ بیستم مهر ماه جاری برگزار می‌شود، مدیران ارشد اقتصادی آستان قدس شامل اعضای هیئت مدیره، معاونان، مدیران و مشاوران سازمان، مدیران عامل هلدینگ‌ها، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها و موسسات تابعه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نشست، گفت: بهره‌مندی از رهنمودهای تولیت معزز و قائم مقام آستان قدس رضوی، بررسی دقیق سیاست‌ها و استراتژی‌های اقتصادی این مجموعه و همچنین همفکری درباره فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو، از جمله این موارد به شمار می‌رود.

غفوری‌فرد ادامه داد: علاوه بر این، می‌توان دریافت نظرات مدعوین، ارائه گزارشات شش ماهه اول سال 96 هلدینگ‌ها و شرکت‌ها و موسسات تابعه، بررسی میزان تحقق اهداف شرکت‌ها، بررسی برنامه‌های شش ماهه دوم سال 96 و گفت و گو درباره پیش‌بینی برنامه‌های سال 1397 را نام برد.

وی اضافه کرد: این نشست، دومین گردهمایی مدیران و اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها و موسسات تابعه سازمان اقتصادی رضوی طی 6 ماه گذشته به حساب می‌آید.

غفوری‌فرد، برگزاری نشست‌هایی از این دست را فرصتی ایده‌آل برای دریافت نظرات، هم‌فکری و هم‌اندیشی درباره مسائل مختلف به منظور دستیابی به پیشنهادها و راه حل‌های مختلف و مطلوب با توجه به حضور تمامی مدیران و متخصصان اقتصادی آستان قدس رضوی، عنوان کرد.

مدیر حوزه مدیر عامل و ارتباطات سازمان اقتصادی رضوی ادامه داد: همچنین حضور جمعی مدیران شرکتهای مختلف، باعث آشنایی بیشتر آن‌ها با ظرفیت‌های یکدیگر و افزایش میزان همکاری‌های درون سازمانی خواهد شد.

 

 

منبع: آستان‌نیوز