1

ترامپ بداند واهمه‌ای از هیچ قدرتی نداریم

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترامپ بداند ما واهمه‌ای از هیچ قدرتی نداریم و چون کوه در برابر حملات سیاسی ایستاده‌ایم.

حجت الاسلام محمد هادی عبدخدایی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: از دولت آمریکا و آقای ترامپ همین انتظار می رفت و مقام معظم رهبری قبل‌ها این صحبت‌ها را پیش‌بینی کرده بودند.

وی افزود: ما یک دولت منسجم هستیم که پای انقلابمان ایستاده‌ایم و از جوان بسیجی تا رئیس جمهور کشورمان تابع یک سخن هستند و آن دستور و متابعت از  مقام معظم رهبری و مقام ولایت است‌.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان تصریح کرد: آنچه برای ما لازم است رعایت مسائل اقتصاد مقاومتی است و اگر اصول این مهم را در نظر بگیریم، تحریم‌ها هیچ اثری نخواهد داشت و بالعکس می‌توانیم برای مقاومت بیشتر و مقاوم سازی خود تلاش کنیم و به امکاناتمان متکی باشیم.

وی ادامه داد: مسئله اقتصاد مقاومتی که رهبری نیز تاکید بر اجرای آن دارند، حائز اهمیت است و تنها یک سخن و شعار نیست‌، بلکه در ذیل آن متفکران باید کتاب‌هایی در رابطه با واردات، صادرات، تولیدات، مصرف بهینه و تمامی رشته‌هایی که مربوط به اقتصاد است، بنویسند.

عبدخدایی تاکید کرد: باید روی پای خود بایستیم و این امر به رشد بیشتر ما منجر می‌شود. ما ۴۰ سال مقاومت کردیم و بعد از این نیز مقاومت می‌کنیم و واهمه‌ای از هیچ قدرتی نداریم‌. تا امروز خداوند کمک کرده است و پیش رفتیم و بعد از این نیز پیش خواهیم رفت.

وی افزود: دنیا متوجه می‌شود که آمریکا تا چه اندازه پایبند به پیمانش است. در عرف بین الملل درست نیست که دولتی یک قرارداد را امضا کرده باشد و بعد از آن بدعهدی کند. آمریکا با بدعهدی نسبت به این قضیه شخصیت واقعی خودش را نشان داد.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان ابراز کرد: آمریکا بداند ما در شرایط خوبی به سر می‌بریم، استقلال داریم، با اتکاء به خداوند از این بادها نمی‌لرزیم. ملت ما چون کوه در برابر حملات سیاسی ایستاده است و انسجامش روز به روز بیشتر می‌شود.

 

 

منبع: مهر