1

قربانی حادثه وحشتناک رانندگی کیست؟

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد مقدس از شهروندان خواست برای شناسایی هر چه سریع تر قربانی حادثه رانندگی در بلوار میثاق مشهد پلیس را یاری دهند.

سرهنگ محمد بوستانی با اعلام این خبر گفت:ساعت ۲۳:۳۰ جمعه هفدهم شهریور ماه مرد ۵۵ ساله ای در بزرگراه میثاق، ورودی بلوار اندیشه مشهد قصد داشت از عرض بزرگراه عبور کند که در زیر پل عابر پیاده متاسفانه خودروی وانت آریسان با او برخورد کرد و به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با گزارش حادثه به فوریت های پلیس ۱۱۰ ماموران کلانتری قاسم آباد، تیم پلیس راهور و اکیپ فوریت های پزشکی ۱۱۵ بلافاصله در محل حاضر و با انجام معاینات اولیه مرگ مرد میان سال که از ناحیه سر دچار صدمه شدیدی شده بود اعلام  شد.

وی خاطر نشان کرد: جسد مرد مجهول الهویه با دستور مقام قضایی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات پلیسی برای شناسایی راننده وانت بار که صحنه را ترک کرده بود نیز آغاز شد.

فرمانده مشهد گفت: پلیس، راننده وانت بار را که با توجه به سرنخ های موجود شناسایی و دستگیر کرد و تحقیقات برای شناسایی هویت قربانی حادثه که هنوز هیچ یک از اطرافیانش برای شناسایی او مراجعه نکرده اند.

سرهنگ بوستانی از افرادی که از مفقودیت مرد ۵۵ ساله اطلاع دارند خواست برای پیگیری سریع موضوع به کلانتری قاسم آباد, پلیس راهنمایی و رانندگی یا پزشکی قانونی مراجعه کنند.