1

شناسایی لانه باند تهیه و توزیع کریستال در مشهد

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از رد زنی سه محموله مواد مخدر در مسیر مشهد و دستگیری پنج عامل تهیه و توزیع کریستال در مشهد خبر داد.

در اجرای طرح دیگری است ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مقابله و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد افیونی اطلاعاتی به دست آمد که منجر به رد زنی همزمان سه محموله تریاک و شناسایی لانه عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در مشهد شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود: جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان تربت حیدریه در این عملیات گسترده با دستگیری دو قاچاقچی و بازرسی اتوبوس مسافربری ۱۲ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: دومین محموله مواد مخدر به وزن ۵۳ کیلوگرم تریاک نیز به طور همزمان توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان گناباد و پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس در بازرسی از خودروی پژو پارس که از زابل عازم مشهد بود، کشف و دو قاچاقچی دیگر دستگیر شدند.

وی تاکید کرد: دومین محموله مواد مخدر در مسیر قاچاق از استان‌های جنوبی به مشهد و دیگر شهرهای شمالی کشور توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار و در بازرسی از یک دستگاه کامیون با کشف ۲۳ کیلوگرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی با ۲۵ و ۳۸ ساله به نتیجه رسید.

فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: ضربه نهایی پلیس در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران انتظامی مشهد در کلانتری نجفی و با هماهنگی مقام قضایی وارد شد و پلیس خانه مسکونی که در محدوده بلوار هاشمیه مشهد به لانه عاملان تهیه و توزیع کریستال تبدیل شده بود را مورد پاکسازی قرار دادند.

در این عملیات دو زن و سه مرد جوان که از مجرمان سابقه دار بودند در حالی دستگیر شدند که مقادیری مواد مخدر صنعتی موجود در محل و مقداری مشروبات الکلی را داخل چاه خانه ریخته بودند.

وی با تشکر از اقدامات فرماندهی انتظامی شهرستان های تربت حیدریه، گناباد، سبزوار و پلیس مشهد برای اقدام‌های اطلاعاتی در ردزنی این محموله های مواد افیونی و دستگیری ۱۱ تن از عاملان قاچاق مواد مخدر به مشهد گفت: تحقیقات از این متهمان ادامه دارد.