1

کشف ۶۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در دو رشته عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از اجرای طرح سراسری مبارزه با مواد مخدر در این استان و کشف بیش از ۶۵۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در این عملیات ضربتی که دو مرحله داشت ۲۰ تن از عاملان اصلی و سرشاخه‌های قاچاق مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به خراسان رضوی دستگیر و تحقیقات از آنها برای شناسایی و دستگیری دیگر افراد سر شاخه قاچاق مواد مخدر ادامه دارد.

سردار کریمی افزود: در اجرای مرحله اول این عملیات ضربتی محورهای مواصلاتی جنوبی استان به مشهد به طور پوششی تحت نظر قرار گرفت که در نتیجه مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان های گناباد، تربت حیدریه، رشتخوار و خواف ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۱۱ سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در پی دستگیری این متهمان دیگر اعضای باندهای قاچاق مواد افیونی که با تغییر مسیر از محورهای شمالی استان قصد قاچاق مواد مخدر به مشهد و دیگر استان‌های کشور داشتن نیز رد زنی و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان های نیشابور، جوین و سبزوار با دستگیری ۱۰ تن دیگر از سرشاخه‌های قاچاق مواد افیونی ۵۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سردار کریمی خاطرنشان کرد: تحقیقات گسترده از این قاچاقچیان ادامه دارد و پلیس خراسان رضوی طرح‌های تشکیل کنترل محورهای مواصلاتی و همچنین رد زنی های اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است.