1

شهادت در راه خدا موهبتی الهی است

عضو شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در یادواره کشوری شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» گفت: شهادت در راه خدا موهبتی الهی است و ایران اسلامی آرامش کنونی خود را مدیون شهدای مدافع حرم است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، ظهر امروز یادواره کشوری شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» با حضور مسئولان کشوری، سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعضای شورای اسلامی شهر مشهدمقدس و دیگر مسئولان استانی در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
احسان اصولی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس در حاشیه این مراسم به گفتگو با خبرنگار ما پرداخت و ضمن تکریم و ارج نهادن به جایگاه رفیع شهدا، اظهارداشت: ثبات و امنیت حاکم بر کشور، در شرایط کنونی که کشورهای منطقه درگیر جنگ و درگیری هستند، به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و باید قدردان و شکرگذار این آرامش باشیم.
اصولی در ادامه به جایگاه والای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و با بیان اینکه شهادت در راه خدا، موهبتی الهی است، گفت: ایثار و ازخودگذشتگی این مجاهدان فی‌ سبیل ا… در مقابل تروریست های تکفیری و دفاع از حریم اهل بیت(ع) بسیار ارزشمند و عزتمندانه است؛ روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود.
وی مدافعان حرم را مایه عزت، فخر و مباهات ایران اسلامی دانست و افزود: شهدایی امثال شهید عطایی و شهید جوان مدافع حرم، محسن حججی، طلایه داران فخر و غرور کشور و مردم شهیدپرور جمهوری اسلامی ایران هستند که همگی ما باید این دلیرمردان را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راه درخشان این بزرگان که بی‌شک راه فلاح و رستگاریست، قدم برداریم.