1

ساماندهی و ایجاد ظرفیت‌های جدید اطلاع‌رسانی ویژه ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر

سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از ایجاد ظرفیت‌های جدید اطلاع‌رسانی در سطح شهر مشهد ویژه ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر خبر داد.
حسین کشیری با بیان این مطلب در تشریح دستورالعمل‌های اطلاع‌رسانی شهرداری در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: حسب دستور شهردار مشهد و به منظور تکریم هیئت‌های مذهبی و ایجاد ظرفیت‌های جدید اطلاع‌رسانی و خدمت‌رسانی مناسب در ایام محرم و صفر، مقرر شد مجوزهای رایگان ویژه هیئت‌ها صادر شود و در هزینه چاپ بنرهای اطلاع‌رسانی در صورت رعایت دستورالعمل‌های مرتبط کمک هزینه 30 درصدی ارائه شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد و امور فرهنگی مناطق 13گانه شهر از این خدمات بهره‌مند شده و از ظرفیت‌های جدید فراهم شده اطلاع یابند.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با اشاره به ساماندهی تبلیغات ایام ماه‌های محرم و صفر، عنوان کرد: محل‌های مشخصی برای نصب پرده‌های اطلاع‌رسانی ویژه هیئت‌های مذهبی در میادین و چهارراه‌های بزرگ و پرتردد تعیین خواهد شد که مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی می‌توانند برای دریافت مجوز نصب پرده، پارچه نوشته‌ها و بنرهای تبلیغاتی خود ویژه ایام عزاداری به سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد و امور فرهنگی مناطق ۱۳گانه شهرداری مشهد مراجعه کنند.

کشیری تصریح کرد: چنانچه ابعاد و سایز بنرها مطابق با دستورالعمل‌های مورد نظر شهرداری باشد، هیئت‌ها از خدمات ویژه برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه نصب بنر و پارچه نوشته اطلاع‌رسانی در شعاع و محدوده فعالیت هیئت‌ها مجاز است، گفت: در غیر این صورت نصب بنر بر روی داربست‌هایی که توسط شهرداری به این منظور برپا شده، مجاز خواهد بود و سایر موارد جمع‌آوری خواهد شد.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد از ایجاد ظرفیت دو هزار پرده آویز رایگان در سطح شهر خبر داد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت خدمات و محیط زیست شهری شهرداری مشهد به آدرس  www.services.mashhad.ir  نسبت به ارایه درخواست خود برای دریافت پرده آویزهای یکسان و یکپارچه اقدام کنند.

وی با تاکید بر ضرورت دریافت مجوز به منظور برپایی ایستگاه‌های صلواتی، خاطر نشان کرد: باتوجه به دستورالعمل های موجود اهمیت دارد هیئت‌ها نسبت به ایمن‌سازی محیط، رعایت مسایل بهداشتی و تنظیف و رفت وروب محل ایستگاه‌های صلواتی اقدام نمایند.

کشیری در خصوص پرده‌هایی که جمع‌آوری شده گفت: این پرده نوشته‌ها به هیئت‌ها عودت داده شده تا در محل مشخص نصب و بکارگیری شوند.