1

دولت تدبیر و امید، دولت تمام ساحتی است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی به شهرستان رشتخوار سفر کرد.

دکتر حسینی صبح سه شنبه در سفر یکروزه به شهرستان رشتخوار، در مزار گلزار شهدای گمنام این شهرستان حضور یافت و با نثار فاتحه ای نسبت به شهدای شهرستان ادای احترام کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی در مراسم کلنگ زنی مدرسه روستای باسفر با اشاره به دستاوردهای دولت تدبیر و امید در تمامی زمینه ها گفت: دولت تدبیر و امید را باید دولت تمام ساحتی نامید

وی افزود: ایجاد ۷۰۰ هزار فرصت شغلی در هر سال، احیا و بازسازی ۷۰ درصدی صنایع، طرح تحول سلامت و  احداث ۵۹ هزار مسکن مهر در دولت تدبیر و امید  از دستاوردهای دولت می باشد.

معاون استاندار  با اشاره به سه نوع مشارکت در آموزش و پرورش گفت: اولین نوع مشارکت در آموزش و پرورش مشارکت درونی یا همان مشارکت معلمان، دانش آموزان، اولیا و مدیران است که در قالب پارلمان های مدام در استان تبلور یافته است.

حسینی مشارکت دستگاه ها در آموزش و پرورش را نوعی دیگر از مشارکت دانست و افزود: طرح نظام نامه مشارکت دستگاه ها با آموزش و پرورش تدوین شده است و امید است بزودی در استان اجرایی شود.

معاون استاندار سومین نوع مشارکت را مشارکت خیرین و مردم دانست و گفت: بیش از ۱۰۰ هزار کلاس درس در کشور پس از انقلاب توسط خیرین ساخته شده است و در استان نیز بیش از ۲ هزار مدرسه توسط خیرین ساخته شده است.

وی افزود: یک سوم مدارس کشور توسط خیرین احداث شده است و در استان خراسان رضوی ۸۰ درصد مدارس استثنایی به دست توانمند خیرین راه اندازی شده است.

حسینی در پایان تصریح کرد: خیرین در قلب آموزش و پرورش جای دارند و قلب تپنده آموزش و پرورش هستند
 

منبع: استانداری خراسان رضوی