1

بهره‌برداری از آپارتمان‌های میان مرتبه تا دو سال دیگر

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز از ساخت آپارتمان های میان مرتبه با مجموع ١٠۶٢واحد مسکونی و با ٣۴درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد و گفت: آپارتمان های میان مرتبه پدیده شاندیز طی دو سال آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

مهدی خجسته افزود: پروژه آپارتمان های میان مرتبه مشهور به لورایز، با ۴٨هزار و ٢٧٠ متر مربع عرصه و زیر بنایی برابر با ١٩٣هزار و ٩۵١ متر مربع؛ در قالب ده بلوک آپاتمانی در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه آغاز دوباره عملیات عمرانی این پروژه به صورت مستقیم و غیر مستقیم توسعه اقتصاد و اشتغال منطقه را به همراه دارد، اظهار داشت: این پروژه در قالب ١٠بلوک مسکونی طراحی شده است که در ابتدای کار، حدود ٣٧درصد از کل واحدهای این مجموعه پیش فروش شده و یکی از پروژه های زودبازده اقتصادی در مجموعه شرکت بین المللی گردشگری پدیده محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز با اشاره به امکانات موجود در هریک از بلوک های این پروژه گفت: لابی ورودی، اسکای گاردن، تراس گاردن و انبار از جمله امکاناتی است که در تمامی ١٠بلوک مطرح، طراحی و اجرایی می شود.

وی تصریح کرد: بلوک یک(A)، دارای١۴طبقه و ٩٧واحد مسکونی، بلوک٢(B١) با١۶طبقه دارای ١٠٣واحد مسکونی، بلوک٣(B٢) دارای ١۵طبقه و ١۴٠واحد مسکونی، بلوک۴(C) در١١طبقه دارای ۵۴واحد مسکونی، بلوک۵(D) در ١۶طبقه و با ١١٩واحد مسکونی طراحی شده و اجرا می شود.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز ادامه داد: بلوک های۶تا١٠نیز در ١۵، ١١، ١۴، ١۵ و١٣ طبقه طراحی شده که در هر کدام از آن ها به ترتیب ١١۵، ۶۴، ١۵٢، ١١٣ و ١٠۵واحد مسکونی ساخته خواهد شد.

وی از امکانات و تجهیزات ویژه ای که در هریک از بلوک ها به صورت اختصاصی تعبیه و اجرایی می شود سخن گفت و اعلام کرد:  “استخر، سونا و جکوزی”، “اتاق های ژیمناستیک و بیلیارد”، “تاسیسات استخر”، ” کافی شاپ” و”نمازخانه” در بلوک های یک و دو اجرا می شود و اتاق مدیریت و مرکز کنترل نیز در بلوک شش تعبیه شده است، اتاق های سرور، مانیتورینگ و اعلان و اطفای حریق در بلوک های ١٠، ٩ و شش قرار دارد.

به گفته وی کارواش و اتاق تخلیه بار نیز در بلوک نه(٩) تعبیه شده است و برخی امکانات نیز همچون اتاق خانه داری و پست برق نیز در بلوک های یک، دو، سه، هشت، نه و ده ساخته می شود و مخازن آب و آتش نشانی در بلوک های ۴ و ٧ جانمایی شده است.

خجسته گفت: در بلوک های یک، دو، پنج، شش، نه(٩) و ده، امکانات و تجهیزاتی همچون اتاق هواساز، چیلر، اتاق های تاسیسات برقی و مکانیکی، آسانسور و شوتینگ زباله طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز خاطر نشان کرد: هر یک از واحدهای اجرا شده در تمامی بلوک ها دارای فن کویل، IP Phone , IP TV ، BMS ، Energy Meter، مخزن آب گرم و تجهيزات شبكه است.

 

انتقال سهام در بین اعضای درجه یک خانواده

مدیر امور سهام شرکت پدیده از ممنوعیت نقل و انتقال وکالتی سهام خبرداد و گفت: فقط آن دسته از سهامدارانی که در بهمن و اسفند ماه سال ١٣٩۵ نتوانستند در دفترسهام حاضر شوند و انتقالات قبل از این تاریخ را در دفاتر ثبت کنند می توانند نقل و انتقالات سهام را به شیوه وکالتی انجام دهند.

به گزارش سایت اخبار پدیده، عباسعلی طوسیان افزود: آن دسته از سهامدارانی که در بهمن و اسفند ماه سال ١٣٩۵ نتوانستند در دفترسهام حاضر شوند و انتقالات قبل از این تاریخ را در دفاتر ثبت کنند برای انجام نقل و انتقالات سهام وکالتی حتما باید وکالت نامه محضری مربوط به قبل از پایان سال ٩۵ را که در دفاتر اسناد رسمی کشور تنظیم شده است به همراه داشته باشند.

وی همچنین در خصوص انتقال شخص به شخص سهام نیز خاطر نشان کرد: با توجه به موافقت هیئت مدیره محترم شرکت، امکان نقل و انتقال سهام فقط در میان اعضای درجه یک خانواده فراهم است.

 

 

منبع: سایت اخبار پدیده