1

برگزارى نمایشگاه‌های فروش فوق‌العاده پوشاک به مناسب بازگشایی مدارس

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد با اشاره به ايام بازگشايي مدارس گفت: اتحاديه پوشاك مشهد در این ایام اقدام به برگزارى نمایشگاه های فروش فوق العاده با تخفيف هاى ويژه در مناطق مختلف شهر مشهد همزمان با سراسر كشور نموده است.

مهدی لسان طوسیافزود: در اين طرح واحدهاى صنفى منتخب جهت تبليغ استفاده از محصولات توليد داخلى و دسترسى آسان، به وسيله بنرهاى متحدالشكل مجهز گرديده تا مردم جهت تهيه پوشاك مورد نظر متحمل هزينه هايي چون اياب ذهاب و از دست دادن زمان اضافه نشوند.

وی ادامه داد: بديهى است مهم ترين منظور اين اتحاديه ارائه كالاهایی با كيفيت و كميت مناسب از طرف عرضه كنندگان پوشاك و معرفى توليدات داخلى و جلوگيرى از ارایه پوشاك كم كيفيت و استوك در نمايشگاه هاى عرضه مستقيم كالا و حمايت از مصرف كننده و عرضه كننده گانى كه در طول سال حقوق قانونى دولت را پرداخت كرده و در چنين ايامى بايد كالاهاى تهيه شده را عرضه نمايند، است.

لسان طوسى ابزار اميدوارى كرد،م مسئولان امر توزيع و خدمات اجازه ندهند افراد سودجو جهت تحقق منافع شخصى اين امكان را به دست آورند تا در مكان هايى مثل نمايشگاه ها باعث تضييع حقوق توليد كننده، عرضه كننده و مصرف كننده شوند.

رئیس اتحادیه پوشاک مشهد بیان کرد: اتاق اصناف واتحاديه هاى صنفى همواره با توجه به تخصص و تجربه كافى مى دانند چگونه بايد جهت تنظيم بازار و حمايت از حقوق مصرف كننده و جلوگيرى از عرضه اجناس استوك عمل نمايند.

وی اضافه کرد: امروز با وجود واحدهاى صنفى كافى و بيش از اندازه، بايد از افزايش هرگونه واحد صنفى و مجتمع تجارى از توسعه این بازارها جلوگيرى شود و نيمى از آن ها همچون تمام دنيا به فروشگاه هاى بزرك تبديل گردند تا توازن ايجاد گردد و رونق اقتصادى شكل گيرد و هم نظارت بر آن آسان شود. در این صورت مشترى جهت تهيه ملزومات مورد نظر دچار سردرگمى و صرف وقت اضافه نخواهد شد و مى توان با مديريت بخش خصوصى و امكان تصميم گيرى توسط خود این مجموعه ها و جلوگيرى از دخالت هاى بى مورد، درخواست مشتريان را تحقق بخشيد و عمل به سياست هاى كلى نظام، از جمله اقتصاد مقاومتى و حمايت از توليد را محقق كرد.