1

بازدید مدیرکل استاندارد از شرکت خمیرمایه رضوی

مدیر کل سازمان استاندارد خراسان رضوی از شرکت خمیرمایه رضوی بازدید کرد.

در این دیدار، علیرضا جمیع به همراه معاون پژوهشی سازمان استاندارد خراسان رضوی از آزمایشگاه‌های شیمی و میکروبی، واحد R&D، خط تولید، خطوط بسته‌بندی و سردخانه‌های شرکت بازدید کردند و از نزدیک در جریان فرایند آزمایش‌ها وکنترل‌های صورت گرفته برای تولید محصول خمیرمایه استاندارد قرار گرفتند.

جمیع، هدف از این دیدار را آشنایی با خط تولید خمیرمایه و تقدیر از زحمات پرسنل در راستای بازدیدهای دوره‌ای از صنایع پیشروی استان مطرح کرد.

وی با توجه به قدیمی بودن استانداردهای تدوین شده، بر لزوم بازنگری و به روز کردن این استانداردها با استفاده از منابع معتبر تاکید کرد.
جمیع، ضمن تقدیر از شرکت خمیرمایه رضوی به دلیل اخذ استاندارد تشویقی تولید خمیرمایه در سال 1395 گفت: بالا بودن کیفیت و رعایت استانداردها از جمله دلایل موفقیت این شرکت به ویژه در بازارهای صادراتی است.

دکتر احسان اژدری، سرپرست شرکت خمیرمایه رضوی نیز در این دیدار با اشاره به آزمون‌ها، استانداردهای مواد اولیه و چگونگی استفاده از آن‌ها گفت: خوشبختانه سخت‌گیری‌ها، کنترل کیفیت دقیق مواد اولیه و پیشگیری‌های صورت گرفته در فرایند تولید، برای شرکت، بهبود کیفیت را در بر داشته است.

وی ادامه داد: این شرکت در راستای ارتقای سطح آزمون‌های استاندارد آزمایشگاه‌های میکروبی و شیمی، با خرید پلاریمتر و رفراکتومتر به روز و همچنین اصلاحات ساختمانی و تفکیک آزمایشگاه میکروبی، گام‌های مثبتی را برای تولید محصولی مرغوب برداشته است.

در این بازدید همچنین اطلاعاتی توسط سرپرست شرکت خمیرمایه رضوی در مورد همکاری فیمابین این شرکت و انستیتو برلین آلمان و نظارت‌های آن بر روند تولیدات خمیرمایه ارایه شد.