1

معماریان، رییس شاخه ایروبیک کشور شد

با حکم زهرا اینچه‌درگاهی، رییس فدراسیون ژیمناستیک حسین معماریان به عنوان رییس شاخه ایروبیک کشور منصوب شد.

«حسین معماریان»، در خصوص انتصابش به عنوان رییس شاخه ایروبیک فدراسیون ژیمناستیک کشورمان اظهار کرد: فدراسیون ژیمناستیک زیرشاخه‌های مختلفی مثل ژیمناستیک هنری، ایروبیک و … دارد که با توجه به حکم ریاست فدراسیون ژیمناستیک، مسئولیت شاخه ایروبیک فدراسیون به من سپرده‌شد.

وی افزود: در حال حاضر تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان در تهران در اردو به سر می‌برند تا با آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات آسیایی که در شهریورماه برگزار می‌شود شرکت نمایند. این دومین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی است که در حال برگزاری است.

معماریان تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم تا برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن با نظم برگزار شود، این اردو تا 25 مردادماه برگزار خواهدشد، ضمن اینکه دور نهایی اردوهای آماده‌سازی نیز با نظر مربیان تیم ملی پیش از برگزاری مسابقات آسیایی برگزار خواهدشد.

رییس هیات ژیمناستیک خراسان رضوی با اشاره به حضور محمود ذوقی از خراسان رضوی تاکید کرد: ذوقی نفر اول تیم ملی جوانان است که اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در اردوی سوم نیز قطعا حضور خواهدداشت و یکی از نمایندگان ایران در این مسابقات خواهدبود. هنوز تصمیم قطعی در خصوص تعداد افراد اعزامی به مسابقات گرفته‌نشده ولی تیم‌های ملی در دو بخش جوانان و بزرگسالان به این مسابقات اعزام خواهندشد.

معماریان با اشاره به اهمیت رشته ژیمناستیک گفت: رشته‌هایی مثل ژیمناستیک و زیرشاخه‌های آن از جمله رشته‌های پرمدال تورنمنت‌ها هستند. همانطور که مستحضر هستید ایروبیک ورزشی است که در ایران عمری 10، 12 ساله دارد و در کارنامه ایران رتبه‌هایی مثل دومی و سومی آسیا نیز وجود دارد. مربیان خوب و تحصیل‌کرده‌ای در این رشته داریم و می‌توانیم جایگاه خود را ارتقا دهیم.